12 Reacties

één maand geleden

Dit had mijn dochtertje van 11 maanden ook en die bleek een oorontsteking te hebben. Ze had zichzelf ook open gekrab

één maand geleden

Reactie op Mirella234

Dit had mijn dochtertje van 11 maanden ook en die bleek een oorontsteking ...
Oh… nou ga morgen toch maar ff de HA bellen

één maand geleden

Die van ons vind het gewoon lekker in haar oren friemelen😂 meerdere keren loos alarm bij de huisarts. Maar vooral laten checken!

één maand geleden

Reactie op jerry1992

Die van ons vind het gewoon lekker in haar oren friemelen😂 meerdere keren ...
Ja ga het morgen toch ff laten checken.. zekere voor het onzekere. Ja zij vind het ook lekker maar soms doet ze het ook wanneer ze heel huilerig is vandaar

één maand geleden

Bij ons is het soms een oorontsteking, soms tandjes en soms gewoon ontdekken. Dus bij twijfel zeker langs de HA gaan!

één maand geleden

Mijn zoon doet dat ook al heel lang, HA zag niks

11 dagen geleden

Kan ook oorsmeer zijn

10 dagen geleden

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar kan ook tegen zijn van doorkomende tandjes

9 dagen geleden

Misschien een domme vraag van mij... Maar zolang een kindje geen koorts heeft kan er geen oortontsteking zijn toch? Dus is er dan reden om naar de huisarts te gaan? Ik herken dit wel namelijk...

9 dagen geleden

Herkenning.. alleen bij bellen bleek bij geen koorts/ziek zijn niet langs te hoeven te komen want dan doen ze er niks aan. Paracetamol zetpil geven bij ongemak aldus mijn huisarts..

8 dagen geleden

Reactie op ALotte

Misschien een domme vraag van mij... Maar zolang een kindje geen koorts hee ...
Zeker kan dit wel. Onze dochter heeft jet nu voor de 2e keer en beide keren geen koorts. Wel hele tijd met haar handje bij haar oor. Wij hebben antibiotica gekregen..

7 dagen geleden

Reactie op ALotte

Misschien een domme vraag van mij... Maar zolang een kindje geen koorts hee ...
Dit is niet helemaal waar. Ons zoontje heeft een chronische oorontsteking en niet continu koorts. Hij krijgt hier binnenkort buisjes voor. Andere signalen van oorontsteking zijn huilen bij neerleggen en moeite hebben met slikken (want dat doet ook pijn aan de oortjes).