7 Reacties
vorige maand
Daar ben ik weer 馃檪
Ik had bij m鈥檔 laatste zwangerschap alles wat ik voelde genoteerd en omdat ik temperatuurde en ovulatietesten had gebruikt kon ik ook zien (een innestelingsdip), maar ook voelen wanneer ik waarschijnlijk de innesteling had. Ik had opvallend veel krampen vanaf 2 DPO en bij de vermoedelijke innesteling (waarschijnlijk rond 6-7 DPO) hele intense zelfs. Ik was een weekend weg met een vriendin en lag in bed en had echt heel veel pijn die avond. 5-6 DPO pijn in m鈥檔 lies. 10 DPO had ik rugpijn. 13 DPO nog steeds krampen en ook nog diarree (sorry 馃檲) en gelige afscheiding. Dat waren de meest opvallende dingen en sommige dingen had ik ook tijdens m鈥檔 andere zwangerschappen/miskramen. Op 14 DPO deed ik deze laatste zwangerschap een test (niet eerder) en deze was positief 馃ス
Bij de termijnecho bleek ikzelf echt alles zo mooi in kaart te hebben gebracht en was er een dagje verschil met de vermoedelijke eisprong (dag eerder gesprongen waarschijnlijk dus ik testte eigenlijk zelfs pas voor het eerst op 15 DPO hihi). Ons kindje is trouwens op de uitgerekende datum geboren 馃挐
Spannend hoor voor jou 馃崁馃
4 weken geleden
Reactie op gelukkigevrouw馃崁
Daar ben ik weer 馃檪
Ik had bij m鈥檔 laatste zwangerschap alles wat ik voelde ...
Ahhhh wat leuk om te lezen dat iedereen verschillende ervaringen heeft. Ik hoop ook idd dat het deze maand raak is. 馃 ik zou ongeveer over 4/5 dagen ongesteld moeten worden maar voel nog helemaal geen intense krampen en heb echt lichte krampjes, gevoelige borsten, en een opgeblazen gevoel de hele tijd al vanaf het begin. Dus heel spannend! Uiteindelijk is de NOD wat telt want je kan niks hebben en zwanger zijn en je kan allemaal kwaaltjes hebben en je ongesteldheid komt door, elke zwangerschap of luteale fase zal wel anders zijn. 馃馃徏
3 weken geleden
Reactie op gelukkigevrouw馃崁
Daar ben ik weer 馃檪
Ik had bij m鈥檔 laatste zwangerschap alles wat ik voelde ...
Ben nu 12DPO en bang dat mn menstruatie nu gaat doorzetten :(
Heb krampjes die komen en gaan en enkel alleen met afvegen rood bloed op het wc papier, nog niet in mijn bandje of wc. Heel spannend 馃ズ 馃馃徏 maar ik vrees ervoor. Gisteren op 11DPO ben ik wel een lange wolk sliert verloren en had ik ook milde krampjes..
3 weken geleden
Reactie op Mevrouw-r
Ben nu 12DPO en bang dat mn menstruatie nu gaat doorzetten :(
Heb krampje ...
Ik zie nu pas dat je had gereageerd.
Hoe is het nu? 馃槵
2 weken geleden
Reactie op Mevrouw-r
Ahhh ik zie je reactie nu ook pas 馃檲 helaas is mijn menstruatie doorgezet m ...
Ach, dat is jammer.
Hopelijk meer geluk de komende ronde 鈽猴笍馃崁馃崁馃崁馃崁