20 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft nu 3 boven, 2 beneden. Hij knarste al meteen zijn tandjes en nu nog steeds. Geen idee wat te doen, maar kan enkel erkenning geven. Vreselijk geluid! De mijne doet het ook constant doorheen de dag...

2 jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 10 maanden was vanmiddag ook aan het tandenknarsen.. hij heeft 4 tandjes van boven en 2 beneden. Hij maakte sinds vandaag ook rare geluidjes alsof hij zich verslikte of alsof hij hard wou wenen maar er was niks aan de hand.. misschien een soort ontdekking van hun eigen dat ze tandjes hebben? 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Narges2022

Mijn zoontje heeft nu 3 boven, 2 beneden. Hij knarste al meteen zijn tandje ...
wat je zegt dat geluid! brrr en dan ziet ze mijn reactie en dan lacht ze weer 😄

2 jaar geleden

Reactie op SW96

Mijn zoontje van bijna 10 maanden was vanmiddag ook aan het tandenknarsen.. ...
ja dat vrees ik ook 😉

2 jaar geleden

is een fase die erbij hoort. De meeste stoppen hier vanzelf wel weer mee

2 jaar geleden

Mijn dochter deed hetzelfde. Ook 2 onder en 1 boven. Maar heeft ze denk ik maar een weekje ofzo gedaan

2 jaar geleden

Hier ook 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Sommige baby's knarsen hun tanden zo erg dat ze half afslijten, dus gelukkig zijn het melktandjes. Hier maar een week gedaan, 't was echt vanwege t nieuwe.

2 jaar geleden

Ik heb het mn zoontje 1 dag zien/horen doen. Gelukkig want ik kon er niet tegen!!

2 jaar geleden

Hier knarst meneer steeds als er nieuwe tandjes aan komen, hij heeft er nu 8 (bijna 10 maanden) het is echt een verschikkelijk geluid 😖

2 jaar geleden

Ja

2 jaar geleden

Heel herkenbaar! Hij doet het nu al een paar maanden 😅

2 jaar geleden

Hier ook, vind het vreselijk maar probeer er niet op te reageren zodat het geen ‘leuk’ ding voor haar word. Geen idee of het helpt, maar hoop dat ze er snel mee stopt 😅

2 jaar geleden

Hoe is het inmiddels met de tandenknarsers hier. Inmiddels hier aan het tandenknarsen. Wat een naar geluid. Is het inmiddels bij jullie gestopt?🙈

2 jaar geleden

De nieuwigheid is er vanaf, hij doet t al lang niet meer. Was al bijna vergeten dat ie dat heeft gedaan😄

2 jaar geleden

Whaaaa hier sinds kort ook boven twee tandjes en ze knarst er over.... Brrrrr

2 jaar geleden

Reactie op Sharinah

Whaaaa hier sinds kort ook boven twee tandjes en ze knarst er over.... Brrr ...
Grappig dat voor sommigen het nu begint. Eens met Prax.. ze doet het allang niet meer. Was toch echt wel een tijdje hoor, aantal weken dat ze het deed. Net als alles was het een fase en blijft ze nu steady met vier tandjes.

2 jaar geleden

Fijn om iedergeval te horen dat het een fase was. Hier wat later begonnen met tandjes dus ook later met knarsen😉

2 jaar geleden

Vreselijk geluid! Maar het is een fase, ze heeft het hier nu 3 keer gedaan een paar dagen. Hoe vreselijk ik het ook vind zeg of doe ik er niks tegen zodat het geen ding is. Wel krijgt ze een hydrofiele doek met een knoopje in een puntje en in water gedoopt zodat ze daar op knauwd 😅

2 jaar geleden

Vreselijk geluid! Maar het is een fase, ze heeft het hier nu 3 keer gedaan ...
Ik vond het ook echt een verschrikkelijk geluid en ze deed het super vaak. Met alles is dit ook een fase en misschien een geruststelling: haar tanden zijn niet beschadigd 😉