22 Reacties

MOD

3 jaar geleden

Als jij van 10 oliebollen niet misselijk wordt, lekker van genieten. Ik ben niet heel gek op oliebollen (tenzij er room in zit) dus hier gaan niet veel oliebollen naar binnen. Wel genoeg andere lekkernijen hoor 🤣

3 jaar geleden

Hoezo totaal niet vet? Je bakt ze toch in olie neem ik aan? Is toch altijd vet dan

3 jaar geleden

Reactie op Diedietje

Hoezo totaal niet vet? Je bakt ze toch in olie neem ik aan? Is toch altijd ...
We bakken ze in een wok pan met zonnebloem olie. En laten ze dan nog even in een vergiet zitten met keukenrol

3 jaar geleden

Reactie op Cassidy25

We bakken ze in een wok pan met zonnebloem olie. En laten ze dan nog even i ...
Sorry dat ik je uit de droom haal maar dat maakt ze niet 'totaal niet vet'😂. Maar opzich kan je er niet per se te veel van eten.. Behalve dat je misschien misselijk wordt inderdaad, dat is vervelend.. Ik ga straks ook maar eens aan mijn eerste beginnen 😂

3 jaar geleden

Zonnebloem olie is inderdaad nog steeds vet hoor, je frituurt ze eigenlijk gewoon 🙂 Maar ik zou me er die ene dag per jaar niet druk om maken

3 jaar geleden

Reactie op Momeve

Sorry dat ik je uit de droom haal maar dat maakt ze niet 'totaal niet vet'� ...
Zeg ook niet ze niet vet zijn haha zeg alleen niet heel erg vettig.

3 jaar geleden

Reactie op Cassidy25

Zeg ook niet ze niet vet zijn haha zeg alleen niet heel erg vettig.
Zo staat het toch letterlijk in je topic ;). Maar geniet er van, voor de baby is het dus iig niet schadelijk hoor zo een keer per jaar! Enjoy

3 jaar geleden

Gisteren een artikel gelezen (op 24baby of oudersvannu) dat er meer verzadigd vet zit in een bruine boterham met kaas dan in een oliebol. Lekker van genieten, (na) morgen is het weer voorbij 🤗

3 jaar geleden

Gevonden! Wel veel calorieën als ik het zo lees hahaha https://www.oudersvannu.nl/zwanger/voeding/oliebollen-zwanger/

3 jaar geleden

Lekker, ik kan ze nu niet eten krijg er mega maagzuur van dus ik laat het er dit jaar maar bij

3 jaar geleden

Mijn man heeft gisteren oliebakken gebakken. Ik heb er een geproefd en heb de rest van de dag gigantisch het zuur gehad... weet niet of ik het er nog een keer voor over heb 🙈

3 jaar geleden

Pfff krijg er ook maagzuur van… maar zooo lekker. Dan maar af en toe een rennietje tussendoor…. Ben er zoooo dol op en eet het alleen met oud en nieuw.

3 jaar geleden

Ik ben meer van de appelbeignets een oliebol vind ik 1 voldoende. Appelbeignets kan ik er 3 eten... maar dan heb ik daarna wel spijt🤣

3 jaar geleden

Ik heb er net ook 5 op Oeps🙈 waren niet hele grote wel beetje vet maarja is maar 1×. Had er de hele dag al zin. Morgen 24 weken en dinsdag de suikertest. Was niet heel slim maar heb ze al op gaat ook zo makkelijk. Nu maar weer alleen maar gezond eten wat ik heel lastig vind hihi. En hopen op een goede uitslag dinsdag. De baby beweegt goed en veel dus dat zit wel goed. Fijne jaarwisseling iedereen!🎆🎇

3 jaar geleden

Net een gegeten, en helaas kon ik daarna ook een rennie nemen 🙈

3 jaar geleden

Ben al een paar dagen aan de oliebollen😅 2 januari pas op de plaats. Verder gewoon genieten ☺️

3 jaar geleden

Ben vooral benieuwd naar dat familierecept en hoe je het voor elkaar krijgt dat de bollen niet vet zijn terwijl je ze in zonnebloemOLIE bakt 🙊. Maar nee, een gebakken deegbal gaat niks kwaad doen voor het ongeboren kind.

3 jaar geleden

Gister oliebollen en appelbeignets gebakken.. Denk dat ik uiteindelijk een stuk of 6 oliebollen en 10 appelbeignets op had 🙈 vandaag ben ik maar niet gaan tellen 🤣🤣 die ene x in het jaar dat ik me ziek kan eten aan de appelbeignets 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Sammie02

Gister oliebollen en appelbeignets gebakken.. Denk dat ik uiteindelijk een ...
Helemaal mee eens!! 😊

3 jaar geleden

De baby doet het wel goed op de oliebol van gister, ze was vanaf de buitenkant zichtbare schopjes aan het uitdelen 🤭 Gelukkig Nieuwjaar allemaal!