22 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Cassidy25
We bakken ze in een wok pan met zonnebloem olie. En laten ze dan nog even i ...
Sorry dat ik je uit de droom haal maar dat maakt ze niet 'totaal niet vet'😂.
Maar opzich kan je er niet per se te veel van eten.. Behalve dat je misschien misselijk wordt inderdaad, dat is vervelend.. Ik ga straks ook maar eens aan mijn eerste beginnen 😂
3 jaar geleden
Gisteren een artikel gelezen (op 24baby of oudersvannu) dat er meer verzadigd vet zit in een bruine boterham met kaas dan in een oliebol. Lekker van genieten, (na) morgen is het weer voorbij 🤗
3 jaar geleden
Gevonden! Wel veel calorieën als ik het zo lees hahaha
https://www.oudersvannu.nl/zwanger/voeding/oliebollen-zwanger/
3 jaar geleden
Lekker, ik kan ze nu niet eten krijg er mega maagzuur van dus ik laat het er dit jaar maar bij
3 jaar geleden
Mijn man heeft gisteren oliebakken gebakken. Ik heb er een geproefd en heb de rest van de dag gigantisch het zuur gehad... weet niet of ik het er nog een keer voor over heb 🙈
3 jaar geleden
Ik ben meer van de appelbeignets een oliebol vind ik 1 voldoende. Appelbeignets kan ik er 3 eten... maar dan heb ik daarna wel spijt🤣
3 jaar geleden
Ik heb er net ook 5 op Oeps🙈 waren niet hele grote wel beetje vet maarja is maar 1×. Had er de hele dag al zin. Morgen 24 weken en dinsdag de suikertest. Was niet heel slim maar heb ze al op gaat ook zo makkelijk. Nu maar weer alleen maar gezond eten wat ik heel lastig vind hihi. En hopen op een goede uitslag dinsdag. De baby beweegt goed en veel dus dat zit wel goed. Fijne jaarwisseling iedereen!🎆🎇
3 jaar geleden
Ben al een paar dagen aan de oliebollen😅 2 januari pas op de plaats. Verder gewoon genieten ☺️
3 jaar geleden
Ben vooral benieuwd naar dat familierecept en hoe je het voor elkaar krijgt dat de bollen niet vet zijn terwijl je ze in zonnebloemOLIE bakt 🙊.
Maar nee, een gebakken deegbal gaat niks kwaad doen voor het ongeboren kind.