10 Reacties

2 jaar geleden

Ik liep hier ook tegenaan maar vond toen dit:
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Deze hoort er ook nog bij

2 jaar geleden

Ze moet niks. Kijk vooral naar wat je kindje nodig is. De een heeft 5 lagen nodig, de ander 3 met dezelfde temperatuur.

2 jaar geleden

Wat wij doen is bij 21-23 graden Slaapzak zonder mouwen (0,5) Romper lange mouwen Dun box pakje waar voetjes aanzitten. Haar nekje voelt dan prettig aan. Als t warmer is worden de mouwen korter. Als t kouder is, dan wordt t Boxpakje dikker

2 jaar geleden

Is het veilig om bij een gewone slaapzak nog een dekentje over te doen? Ze slaapt nu nog in een inbakerslaapzak, maar wil dit eigenlijk stoppen. Ze begint te kruipen en schuiven in bed en ben bang dat ze omrolt. Ik heb een hema slaapzak met mouwen waar in staat 0.5 tog. Ik heb daarbij een korte mouwen romper en een boxpakje eronder.. is een lakentje dan veilig om er nog over te doen of niet?

2 jaar geleden

Handig hulpmiddel!

2 jaar geleden

Of deze, net wat je fijn vind

2 jaar geleden

Hier slaapt de kleine bij dezelfde kamertemperatuur in een korte mouwenromper, shirtje lange mouw (geen broek of sokken) in een zomerslaapzaak zonder mouw (0,5 tog). Met broek en sokken krijgt ie het toch net te warm. Die overzichten gebruikte ik bij mn eerste kindje ook maar ze verschillen zo van elkaar dat ik het toch maar op eigen gevoel ben gaan doen en testen wat ze fijn vinden.

2 jaar geleden

Reactie op Elselotte

Deze hoort er ook nog bij
Heb je hier de link van? Wil dit heel graag aan m’n schoonmoeder meegeven als ze gaat oppassen. Die blijft maar dekentjes over onze kleine leggen terwijl het 24 graden is bij ons binnen door het zonnetje.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.