13 Reacties

vorige maand

Dat is gewoon doorgelekte inkt, deze lijkt mij negatief, misschien over een paar dagen nog een keer testen 🍀

vorige maand

Reactie op riannnnnnnn

Dat is gewoon doorgelekte inkt, deze lijkt mij negatief, misschien over een ...
Of misschien dat het T gedeelte verkeerd is geplaatst?

vorige maand

Ik heb net gereageerd op een ander topic van jou. Daar zag ik een ovulatietest. Je hebt je ovulatie toch nog niet gehad? Ik last iets over de 9e? Ik heb wel eens een horizontale streep gehad, maar die verdween gewoon weer netjes. De test was daarna niet positief.

vorige maand

Reactie op gelukkigevrouw🍀

Ik heb net gereageerd op een ander topic van jou. Daar zag ik een ovulatiet ...
Klopt! Dankjewel voor je antwoord. Ik dacht dat het raak was vorige keer vandaar, maar blijkbaar niet. 🙈

vorige maand

Reactie op Mevrouw-r

Klopt! Dankjewel voor je antwoord. Ik dacht dat het raak was vorige keer va ...
Ah zo, ok dat is jammer 😔 Maar mocht je twijfelen dan kun je nogmaals testen over 2 dagen, maar ik denk dat je nu richting je eisprong gaat 🤞

vorige maand

Ah zo, ok dat is jammer 😔 Maar mocht je twijfelen dan kun je nogmaals test ...
Yes! Dank je wel! 💗 ik ga morgen nog eens testen met een ovaluatietest of het streepje donkerder wordt of lichter, dan weet ik de timing.

vorige maand

Ah zo, ok dat is jammer 😔 Maar mocht je twijfelen dan kun je nogmaals test ...
Hi goedemorgen 👋 deze test is net genomen, gisteren was het linker streepje donkerder dan het rechter streepje. Betekent het dat gisteren dan mijn eisprong is geweest? Hij loopt nu weer wat af.. Alvast dank voor uw antwoord! 🥰

vorige maand

Reactie op Mevrouw-r

Hi goedemorgen 👋 deze test is net genomen, gisteren was het linker streepj ...
Goedemorgen, je hebt alleen wel vroeg getest 😬🙈 (beste is na 10:00 testen met deze testen). Maar als je gistermiddag/begin van de avond had getest en het streepje (T) was nog steeds donker, dan heb je dus gisteren je piek gehad en wil dat dus zeggen dat je op schema ligt qua eisprong (vanaf gisteren ergens tussen de 24 en 36 uur een eisprong. Vandaag kun je dus nog je eisprong hebben. Dus mocht het lukken om intiem te zijn, dan is dat mooi meegenomen 😉 En zeg maar je hoor 😁🥰

vorige maand

Goedemorgen, je hebt alleen wel vroeg getest 😬🙈 (beste is na 10:00 testen ...
Dankjewel! Heel waardevol je tekst! Dus dit soort testen is beter om altijd na 10:00 uur ochtend te doen, zou dat voor de volgende keer dan doen. 💫

vorige maand

Reactie op Mevrouw-r

Dankjewel! Heel waardevol je tekst! Dus dit soort testen is beter om alti ...
Lief! ☺️ Ja, LH heeft nl even nodig voordat het via je bloed in voldoende hoeveelheden in je urine verschijnt. Hopelijk komt er geen volgende keer, maar mocht dat wel het geval zijn dan tussen 10:00 en 20:00 testen 🍀

vorige maand

Lief! ☺️ Ja, LH heeft nl even nodig voordat het via je bloed in voldoende h ...
Dit is de test van net 10:35 op zaterdag 8 november, het is dus nu weer lichter. Betekent dat dat mijn eisprong gisteren is geweest?

vorige maand

Reactie op Mevrouw-r

Dit is de test van net 10:35 op zaterdag 8 november, het is dus nu weer lic ...
Ik denk dat je eisprong inderdaad gisteren is geweest. Je had 2 dagen geleden de meest donkere test dus waarschijnlijk is je eitje gisteren gesprongen. Nu is het dus afwachten geblazen 😇 Hopelijk heb je je vruchtbare periode goed kunnen benutten hoor 😁🍀🍀🍀🍀🤞

vorige maand

Ik denk dat je eisprong inderdaad gisteren is geweest. Je had 2 dagen geled ...
🤞🏼✨ Dankjewel! Ook voor al uw informatie wat u heeft gedeeld! Hier kan ik zeker mee verder, hopelijk komt er inderdaad geen volgende keer. 🤲🏼