11 Reacties

2 jaar geleden

Ik tel met die simpele dingen altijd 0.5 erbij. Dat is me ook altijd gezegd.. maar wij hebben een oor thermometer. Makkelijk en snel!

2 jaar geleden

Reactie op MKxx93

Ik tel met die simpele dingen altijd 0.5 erbij. Dat is me ook altijd gezegd ...
Ohh echt ?? Goed om te weten. Kan oor ook ? Ik dacht was namelijk pas vanaf 3maanden..

VRIEND

2 jaar geleden

De Braun thermometer met flexibele punt was ook drama. Gaf ff 38 graden aan! Verloskundige bleef dus een uur extra om met haar eigen thermometer te controleren.

2 jaar geleden

Oh jeetje. Dat is verwarrend en vervelen. Heb je wel diep genoeg gemeten? Ik ben juist heel positief over de kruidvat thermometers en neem die juist mee naar het ziekenhuis omdat die veel sneller en nauwkeuriger is dan de zkh rectale meters.

2 jaar geleden

Reactie op jajajaaj

Ohh echt ?? Goed om te weten. Kan oor ook ? Ik dacht was namelijk pas vanaf ...
Oh goed dat je het zegt.. schaamte puntje !! Ik was dat alweer vergeten. Mijn dochter is al 6..🫠

2 jaar geleden

Gaat het om de Kruidvat thermometer met gouden tip/punt? Deze heeft mijn kraamzorg juist aanbevolen maar mijn kleine is nog niet geboren dus kan er ook nog niks over zeggen. Voor mij heb ik een aparte thermometer.

2 jaar geleden

Reactie op bera13

Oh jeetje. Dat is verwarrend en vervelen. Heb je wel diep genoeg gemeten? I ...
Jaa zelfs 3 x … welke van de Kruidvat heb jij in gebruik?

2 jaar geleden

Reactie op Mama Mona

Gaat het om de Kruidvat thermometer met gouden tip/punt? Deze heeft mijn kr ...
Ohh nee ik heb er een met een zilveren punt… misschien is die met gouden punt wel goed 🤷🏽‍♀️

2 jaar geleden

Die van de Hema kwam goed uit de test van de consumentenbond

2 jaar geleden

Reactie op MKxx93

Ik tel met die simpele dingen altijd 0.5 erbij. Dat is me ook altijd gezegd ...
Op de gebruiksaanwijzing van die van de hema staat ook hoeveel je erbij op moet tellen, verschilt met hoe je meet.

2 jaar geleden

Ik ben altijd heel tevreden over kruidvat geweest. Gebruik het al 2.5 jaar. Mijn dochter heeft ook geregeld ondertemperatuur gehad, maar dat voelde ik ook aan haar. Ze was dan koud en huilde veel. Veel huid op huid en dan werd ze warmer. Zelfs nog een keer rond haar 2 jaar. Zij heeft vaak na koorts een dag ondertemp.