Hee mama’s
Haal/gebruik alsjeblieft niet de Kruidvat eigen merk thermometer (nieuw gekocht) voor je kleintje!!!!
Ik en mijn vriend hebben verschillende valse metingen gehad het scheelt elke keer een graden tot anderhalf.
Ik wilde gisteren avond mij kleine meid meten en hij gaf aan dat ze 35,2 graden was daar schrok ik van en dacht eerst nog misschien verkeerd gemeten dus deed het opnieuw toen was het 34,6 ik dacht huh is ze zo snel aan het zakken ik geloofde het niet echt aangezien ik meteen achter elkaar heb gemeten ik weet ook zeker dat ik de thermometer de 2 x keer goed erin heb gedaan dus ik dacht ik check nog een keer en toen was het 35,9 op dat moment wist ik niet meer welke ik moest aanhouden ondertussen al gebeld en ze zouden overleggen met de kinderarts dus moest nog terug gebeld worden,(kwam net uit ziekenhuis opname wegens slecht drinken en dysmaturiteit) ondertussen was mijn vriend een thermometer bij z’n zus gaan halen.
Uiteindelijk ben ik terug gebeld is me aangeraden om de volgende meting bij het volgende drink/verschoon moment te doen
Ik dat dus doen maar dacht doe eerst die thermometer van z’n zus en daar kwam 36,8 uit vervolgens doe ik die van Kruidvat en daar komt 35,9 uit ! Ik vind dat een groot verschil!
Stel voor je kleintje heeft koorts dan zou je dat misschien niet eens opmerking door die thermometer dus let goed op!
Weet Iemand misschien een goede betrouwbare thermometer!?
De Braun thermometer met flexibele punt was ook drama. Gaf ff 38 graden aan! Verloskundige bleef dus een uur extra om met haar eigen thermometer te controleren.
Oh jeetje. Dat is verwarrend en vervelen. Heb je wel diep genoeg gemeten? Ik ben juist heel positief over de kruidvat thermometers en neem die juist mee naar het ziekenhuis omdat die veel sneller en nauwkeuriger is dan de zkh rectale meters.
Gaat het om de Kruidvat thermometer met gouden tip/punt? Deze heeft mijn kraamzorg juist aanbevolen maar mijn kleine is nog niet geboren dus kan er ook nog niks over zeggen. Voor mij heb ik een aparte thermometer.
Ik ben altijd heel tevreden over kruidvat geweest. Gebruik het al 2.5 jaar. Mijn dochter heeft ook geregeld ondertemperatuur gehad, maar dat voelde ik ook aan haar. Ze was dan koud en huilde veel. Veel huid op huid en dan werd ze warmer. Zelfs nog een keer rond haar 2 jaar. Zij heeft vaak na koorts een dag ondertemp.