14 Reacties

3 jaar geleden
Ik gebruik de standaard bepanthen baby zalf en doe dan een paar stippen crème op de plekken die echt droog zijn en smeer t dan in met 1 vinger of de buitenkant van mn handen tegen elkaar. Deze creme is echt super goed. Als je dit doet voor t slapen gaan heb je amper last van de vette handen en mn handen zijn de hele dag zowat goed verzorgt ookal was je je handen veel

3 jaar geleden
Zelfde verhaal hier! Heb het idee dat ik meer mijn handen was dan wat doe op het werk 🤪 als ik het bekend heb gemaakt ga ik denk vaker bij meer handelingen handschoenen dragen. Met de winter word het anders helemaal drama... maar voor nu veel smeren en ik gebruik Vaseline advanced repair handcreme. En anders de roze tube van Vaseline. Weleda heeft ook een hele vette handcreme (groene tube) maar die heeft een sterke geur en trekt niet zo snel in. Doe die 's avonds er wel op dat het goed kan intrekken.
De bepanthen klinkt ook goed die ga ik ook proberen!

3 jaar geleden
Voor degene die nog een fijne handcreme zoekt. Die van de Rituals zijn super fijn. En heel natuurlijk. Maar klein beetje natuurlijk. Maar werkt zo fijn. En heb net nagevraagd bij hun en kan gewoon veilig worden gebruikt tijdens de zwangerschap. Kost €10,50 maar doe je heel lang mee want je hebt maar beetje nodig.

3 jaar geleden
Reactie op mamakat21
Van Neutral
Die heb ik ook maar werkt lang niet zo goed en snel vind ik

3 jaar geleden
De gouden tip (en niet omdat ik op Texel werk en reclame wil maken): Lanoline handbalsem van Texelana. Is écht een hele fijne crème, zeker bij extreem droge handen. Werkt echt heel goed. Je hebt ook nog helende crème, die is wat dunner. De handbalsem is heel fijn als je last hebt van heel droge handen.
https://www.texelana.nl/texelana-handbalsem

3 jaar geleden
Misschien kun je ook sheabutter proberen, dit gebruik ik ook op mijn gezicht en andere droge plekken.