20 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruikten gewoon de magnetron om op te warmen, 45 sec op 500 watt

3 jaar geleden

Je kunt ook waterkokers kopen die je qua graden kan instellen. Weet niet of de temperatuur zo laag kan, maar misschien is dat nog een idee?

3 jaar geleden

Wij namen altijd thermosflesje kokend water mee naar boven. Snel en je hoeft niet naar beneden. Warm water uit de kraan werd in elk geval tot voorkort afgeraden, zou teveel bacteriën kunnen bevatten.

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

Heb eerste maanden bv gegeven, daarna flesjes opgewarmd in de magnetron. Staat ook op voedingscentrum als geschikte optie :) vond ik veruit het makkelijkst en ook zo gedaan.

3 jaar geleden

Flesverwarmer van Avent. Ik deed borstvoeding icm kunstvoeding. Soms flesjes afgekoeld borstvoeding in flesverwarmer of kunstvoeding in flesverwarmer. De flesverwarmer bleef goed op temperatuur tijdens luierwissel.

3 jaar geleden

Wij hadden een flessenwarmer naar het bed staan

3 jaar geleden

Ik hoor heel veel positieve geluiden van tweelingmoeders over de babybrezza

3 jaar geleden

Sowieso geen warm water uit de kraan! Maar je hebt ook droge flessenwarmer. Die gaat automatisch tot 37 graden!

3 jaar geleden

Kokend water in een thermosfles werkt heel goed. Deze we met mijn zoontje ook en gaan we nu weer doen.

3 jaar geleden

Wij gaan gewoon warm water uit de kraan gebruiken

3 jaar geleden

Vrienden van ons hebben deze voor in de nachten. Ze zijn er heel tevreden mee😊 Maar is maar net wat je wilt uitgeven voor zoiets.

3 jaar geleden

Wij gaan deze aanschaffen. Deze kan je koken op 40 graden waardoor je meteen de juiste temperatuur hebt

3 jaar geleden

Hier gaan de flesjes water gewoon in de magnetron. Thermosfles met kokend water had ik wel mee als ik ergens naar toe ging maar vond ik ''s nachts teveel gedoe om op de goede temperatuur te mengen. Met de magnetron wist ik binnen no-time hoe lang het flesje erin moest om goed te zijn

3 jaar geleden

Flessenwarmer van Difrax. Die werd niet heter als hij klaar was.

3 jaar geleden

Reactie op Jeaninebeen

Wij gaan deze aanschaffen. Deze kan je koken op 40 graden waardoor je metee ...
Ja deze is top! Wij namen 'm zelfs savonds mee naar boven voor de nachten 🙈. En dan poedertorentje erbij.

3 jaar geleden

Wij hadden de Avent flessenwarmer. Water stond al op juiste hoeveelheid klaar in de fles en poeder stond klaar in de juiste hoeveelheid in doosje. Als hij zich meldde, kapte ik het snel samen en ging het de flessenwarmer in. Dan deed ik de luier en daarna was het altijd klaar. Ook nooit te warm. Vind dat die eigenlijk heel goed zijn temperatuur regelt. Voordeel eraan is dat je hem ook kan gebruiken om bv op te warmen.

3 jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Wij hadden de Avent flessenwarmer. Water stond al op juiste hoeveelheid kla ...
We namen dit trouwens allemaal mee naar boven 's avonds. Stond daar op de badkamer.

3 jaar geleden

Wij gebruikten beneden de magnetron. Boven hadden we een waterkoker met temperatuur regelaar die je op 40 graden kon zetten. En dan een Philley melkpoeder doos er naast, daarmee kan je heel makkelijk de juiste hoeveelheid poeder erbij doen!