10 Reacties
3 jaar geleden
Dan heeft het op dit moment echt nog geen zin om te gaan rekken of de voedingen groter te maken.
3 jaar geleden
Het is heel normaal om op deze leeftijd nog elke 3 uur te willen drinken. Ik snap niet dat je dan je kindje gewoon een uur wil laten huilen als ze om een voeding vraagt in plaats van die gewoon te geven. Ze gaat er vanzelf een keer langer tussen laten en tot die tijd is het gewoon even afzien dat hoort er nou eenmaal bij.
3 jaar geleden
Luister naar je kindje en geef toe aan elke 3 uur is mijn advies. Het komt vanzelf dat je kindje meer wil drinken en dus meer tijd tussen de voedingen laat
3 jaar geleden
Misschien kun je een grotere speen op de fles proberen? Zodat ze sneller meer binnen krijgt. Bij ons was dit ook zo en het ziekenhuis heeft toen geadviseerd er 4 uur ipv 3 tussen te laten (mits ze dit ook kan). En we gebruikten met 8wkn de fase 2 van dr brown al. Ging zoveel sneller en beter!
3 jaar geleden
Blijkbaar heeft je kindje het nog nodig, en dat is op deze leeftijd echt heel normaal.
Mijn kleine man is 11 weken vandaag, en komt nog steeds vrolijk elke 3 uur, soms 2,5 en op een hele warme dag zoals gister laat hij er soms maar 1,5 tussen (ik geef borstvoeding)
Als je haar nu meer gaat geven dan ze wil drinken rek je haar maagje verder op dan nodig, wat later veel problemen kan geven met eten, en als je er meer tijd tussen laat dan ze zou willen huilt ze dus die tijd van de honger? Lijkt mij niet echt wat je wil 馃檴
Het komt echt vanzelf, mijn kleintje begint nu met 11 weken snachts heel soms iets langer ertussen te laten, en dat is dan best lekker, maar als hij vaker nodig heeft is dat zo.
Hier meestal snachts 2300 0300 0600
Of
2300 0100 0400 0600 馃槄
Vannacht was het zowaar
2230 0400 0600
Maar die zijn echt zeldzaam haha
3 jaar geleden
Reactie op Mamavaneendreumes
Het is heel normaal om op deze leeftijd nog elke 3 uur te willen drinken. I ...
Ja dat snap ik ook niet, alsof ik dan beter zou gaan slapen als ik een uur lang een huilend kind naast me heb 馃ぃ wordt het alleen maar beroerder van.
3 jaar geleden
Geven waar ze om vraagt. Baby's kunnen heel goed zelf aangeven waar hun behoefte ligt. Er komt een dag dat ze door gaat slapen! Je hebt er nu niks aan helaas en het is nog even doorzetten maar uiteindelijk komt het wel
3 jaar geleden
Waarom zou je dat willen. Iedere 3 uur is normaal. Je kindje volgen, dan heb je een gelukkig kindje. Denk dat dat het belangrijkste is. En daarnaast zou je dan onnodig het maagje oprekken, lijkt me ook niet de bedoeling.