21 Reacties

2 jaar geleden

Ik had slagroomsoesjes (zelfgemaakt maar ja dat waren geen 120, maar kan je ook met gekochte doen) in roze en blauw glazuur gedoopt.

MOD

2 jaar geleden

Ik had gewoon pakken koek/cake meegenomen. Wij werken wel hybride dus meestal zijn er maximaal 50 mensen op kantoor. Toen mijn zoontje geboren was had ik kleine geboorte koekjes met muisjes (per stuk verpakt)

2 jaar geleden

Ik heb gelukkig maar een klein groepje directe collega's. Bij mijn oudste had ik een super machtige speculoos cheesecake gemaakt en nu ben ik weer opzoek naar een recept voor de meest machtige ongezonde taart die ik kan vinden 😆 m'n collega's hebben het er nu al over.. nog 4 weken wachten. Met 120 collega's is dit natuurlijk niet te doen. Toen ik na de geboorte meer mensen wilde trakteren heb ik geboortekoekjes besteld. Die zitten individueel verpakt dus was ideaal toen tijdens corona tijd en blijven ook wat langer vers zo.

2 jaar geleden

Ik ga trakteren zowel voor de kinderen als voor mijn collega's. Wij hebben 49 personeelsleden en 20 kinderen op de groep. Ik trakteer op een zakje met blauwe/roze muisjes met een eetbaare muisje erin.

2 jaar geleden

Ik heb gewoon even vriendelijk gezwaaid naar mijn collega's op kantoor (ik werk de laatste weken tot mijn verlof verder thuis) Ik heb niet eens aan een traktatie gedacht joh 🫣

2 jaar geleden

Reactie op Mem 86

Ik ga trakteren zowel voor de kinderen als voor mijn collega's. Wij hebben ...
Wat leuk!

2 jaar geleden

Als de baby geboren is en ik weer een beetje op pad kan, ga ik langs met de baby en beschuit met muisjes (groen/gele Haagse stadsgenootjes).

2 jaar geleden

Ik had bij de vorige gewoon koeken en verpakte chocolade gedaan. Dan kom je makkelijk snel aan 120.

2 jaar geleden

Ik heb een grote doos met geboorte stoepkrijt besteld. Dan heb ik gelijk voor mijn collega's en voor de crèche van mijn zoontje. Nog een leuk gevuld flesje erbij met een smurf erin en een briefje :) Bij de eerste had ik het zakje gemaakt van "ik piep er even tussen uit" maar dan mijn eigen draai eraan gegeven.

2 jaar geleden

Ik heb deze besteld. Doe ze in een pot en een kaartje eraan met tekst “voor als je je een beetje (choco) lonely voelt zonder mij” Dus ook geschikt voor een wat groter team/kantoor 😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op Mkgo

Ik heb een grote doos met geboorte stoepkrijt besteld. Dan heb ik gelijk vo ...
Wat gaaf super leuk, dit wil ik ook doen als ik terug kom van verlof. Dan ga ik het trakten voor de kinderen in mijn groep 3 jaar.

2 jaar geleden

Ik had wat chocolaatjes in baby thema (was toen nog te koop bij de AH) en mini zoenen met wat muisjes ertussen gelegd. Klein en simpel.

2 jaar geleden

Reactie op Galectix

Ik heb deze besteld. Doe ze in een pot en een kaartje eraan met tekst “voor ...
Deze vind ik ook echt heeeel leuk!!

2 jaar geleden

Reactie op Mkgo

Ik heb een grote doos met geboorte stoepkrijt besteld. Dan heb ik gelijk vo ...
Waar heb je dat stoepkrijt vandaan? 😊 zoek zo iets voor de opvang

2 jaar geleden

Ik werk in een fabriek denk dat mijn afdeling alleen al wel 100 mensen werken.. en dan de uitzendkrachten nog.. en we hebben een nieuwe hal met denk ik wel 200 man. Ik doe dus niks..

2 jaar geleden

Bij mijn vorige verlof gebak samen met een collega en KitKat

2 jaar geleden

Reactie op Bbakker0612

Deze vind ik ook echt heeeel leuk!!
Voor de potten ben ik inmiddels geslaagd bij de Action. Die kunnen tzt weer gevuld worden met andere lekkernijen 😜

2 jaar geleden

Reactie op MAEVSS

Waar heb je dat stoepkrijt vandaan? 😊 zoek zo iets voor de opvang
https://wateenfeestje.nl/ Van deze site! Ik had er 70 besteld en kwam netjes optijd binnen, goed verpakt en alle heel🤭 je krijgt 6 verschillende vormpjes. Een beertje, kinderwagen, flesje, speen, rammelaar en een voetje

2 jaar geleden

Reactie op Mkgo

https://wateenfeestje.nl/ Van deze site! Ik had er 70 besteld en kwam netje ...
Top dankjewel😊

2 jaar geleden

Ik had deze samen met mini tompouce op een paar leuke schalen...het vloog er doorheen.