10 Reacties

9 maanden geleden

Alvast gefeliciteerd! Onze dochter was afgelopen maandag jarig en zij heeft de leidsters een doosje zonnebloem zaadjes gegeven.

VRIEND

9 maanden geleden

Ik heb een bak viooltjes gegeven voor op de groep. Met de dag van de leidster doe ik meestal wel voor ieder wat

9 maanden geleden

Hier mag ze morgen uitdelen. Ik heb rituals handzeep gekocht en paaseitjes. Doorzichtigfolie eromheen en je hebt een leuk cadeautje :)

MOD

9 maanden geleden

Ik heb naast wat lekkers een puzzel voor op de groep gegeven. Toen hij naar de dreumesgroep ging heb ik de babygroep een boek gegeven. Bij dag van de leidster en straks als de oudste naar de basisschool gaat, geef ik altijd wat persoonlijks aan iedere juf. Bijv vers theepakket incl lekkers, plantjes, geurkaarsen, Rituals etc

9 maanden geleden

Het is inderdaad leuk om iets persoonlijke te geven. Hand zeep of handcr猫me met de tekst ik was in goede handen een plantje met de tekst bedankt dat je me liet groeien een pot drop het zit er op ik ga naar de peutergroep .

9 maanden geleden

Ik heb een cake gebakken voor de leidsters, dat werd erg gewaardeerd 鈽猴笍

9 maanden geleden

Wij hebben twee zakken van die mini Tony Chocolonely bij de traktatie gedaan voor de leidsters. Misschien standaard, maar wel lekker en goed te verdelen 馃構. Voor de andere kindjes mini potjes klei met een knutsel eromheen.

9 maanden geleden

Een grote pot snoep voor op de groep. Met daarop een tekstje + foto

9 maanden geleden

Reactie op Mem 86

Het is inderdaad leuk om iets persoonlijke te geven. Hand zeep of handcr猫me ...
Echt persoonlijk vind ik dit niet zo馃檮. Dit zijn van die standaard dingen die half Nederland geeft met die onpersoonlijke voorgekauwde zinnen.

8 maanden geleden

Ik had lekkere verse smoothies gehaald voor de leidsters!