8 Reacties

MOD

2 jaar geleden

Ik zit er ook mee! Mijn zoontje zit nog net op de babygroep die maand (0 tot 1.5 jaar). Ik zit toch te denken aan een pakketje met boekje ofzo en rozijntjes erin. Mogen de kleinsten nog niet eten maar ja, kan niet met alles rekening houden 🤣 Ligt natuurlijk ook aan budget wat je wil uitgeven. Ik vond deze bijv ook erg leuk (en overweeg ik ook nog steeds ondanks ze eigenlijk te klein zijn) https://leukvooreenfeest.nl/product/kant-en-klare-geboortetraktaties-kleurboek-met-potloden/

2 jaar geleden

Hier mag je niets ongezonde trakteren, dus nijntje koekjes zouden niet gegeven worden🙈 Bij mijn dochter hetzelfde geen ongezonde traktaties, zelfs sinds nu helemaal geen traktaties meer(ivm dat alles groter en mooier moet dan de ander en dat dat niet de juiste insteek is). Vind het dus zelf ook best lastig, want ik geef mijn dochter van 2 geen koekjes of snoep. En gezonde dingen zijn nogal lastig om echt leuk te maken.

2 jaar geleden

Ik weet niet of het bij het kdv waar je zoontje zit alweer eigen gemaakte dingen als traktatie gegeven mag worden(bij mij op mijn werk mocht het een tijd alleen voorverpakt zijn ivm corona)

2 jaar geleden

Ik denk dat ik mijn zoontje deze koekjes laat trakteren (ook super handig voor kraambezoek 😄) in een doorzichtig zakje met een leuke sticker ofzo. Niet te moeilijk en overdreven! https://www.geboortekoekjes.nl

2 jaar geleden

Ik heb zelf stoepkrijt gemaakt van modeleergips.. in het wit omdat we niet weten of we jongens of meisjes krijgen. Deze gaan in een zakje met de goede kleur confetti en stickers met ik ben grote zus. Je kunt het ook kant en klaar kopen uiteraard, maar dat is lastig als je nog geen geslacht weet en er zit vaak levertijd op. ( zo ook een stuk voordeliger). Daarnaast ga ik mini eierkoeken trakteren die ik uitsteek in een hartje en besmeer met witte chocoladepasta en muisjes. Het is dus nog niet helemaal af, maar heb datgene wat ik nodig heb al in huis.

2 jaar geleden

Wij gaan deze zelf in elkaar knutselen. Goed van te voren te doen ook. Zit een doosje rozijntjes in. Smarties zou ook een optie kunnen zijn, maar wij doen rozijntjes.

2 jaar geleden

Reactie op Nvo

Ik heb zelf stoepkrijt gemaakt van modeleergips.. in het wit omdat we niet ...
Superleuk idee!!! Ik heb net ff gekeken en meteen een mal besteld 🙈 Alleen nog iets lekkers erbij bedenken haha

2 jaar geleden

Reactie op Sammie02

Superleuk idee!!! Ik heb net ff gekeken en meteen een mal besteld 🙈 Alleen ...
Ook niet zo moeilijk. Beetje snel werken zodat het gips niet hard wordt. Ik heb modeleergips van knauff gebruikt ( bij de karwei) maar je hebt m ook bij de action.