19 Reacties

7 maanden geleden

Same! Ik kruis mn benen nu nog wanneer ik nies. Maar ik heb het ook soms random. Je bent niet de enige♡

7 maanden geleden

Denk niet dat je de enige bent!! Vele reageren niet op zulke berichten.

7 maanden geleden

Reactie op Tantebieb

Denk niet dat je de enige bent!! Vele reageren niet op zulke berichten.
Lijkt idd wel zo ja 🤭

7 maanden geleden

Reactie op LegoLover

Same! Ik kruis mn benen nu nog wanneer ik nies. Maar ik heb het ook soms ra ...
Dankjewel voor je reactie! Heb je soms ook nog snel aandrang om te plassen?

7 maanden geleden

Ik heb dat ook! Als ik nies, moet ik echt mijn benen bij elkaar houden! Ik loop niet bij een fysio maar train een paar keer per week met perifit en ik merk zeker vooruitgang! Het zware gevoel tussen mijn benen is al een tijdje weg gelukkig!

7 maanden geleden

Reactie op Sophie0223

Ik heb dat ook! Als ik nies, moet ik echt mijn benen bij elkaar houden! Ik ...
Werkt dat goed met die perifit? Had je dat zware gevoel ook nog een tijdje na de bevalling? Bij mij is dat pas na 3maanden ofzo echt redelijk bij getrokken :-) nu soms nog hormonaal

7 maanden geleden

Hi, Dochter is nu 5 maanden en ook nog in mindere mate last van. Een aantal keer bij het inspanning bij sporten voelde ik wat lopen. Een tijdje terug heerste hier thuis een buikvirus, toen ik moest overgeven had ik ook in m'n broek geplast 😅

7 maanden geleden

Reactie op Mommyyy92

Werkt dat goed met die perifit? Had je dat zware gevoel ook nog een tijdje ...
Ja ik vind dat de perifit goed ondersteunt! En het zijn best wel geinige spelletjes 😉 merk aan de statistieken ook wel duidelijk vooruitgang. Ik had na mijn bevalling best lang een zwaar gevoel tussen mijn benen. Dacht aan een verzakking, maar de huisarts zag daar geen aanwijzingen voor. Daarna heb ik de perifit aangeschaft en daar ben ik erg blij mee

7 maanden geleden

Ja ik heb echt precies hetzelfde. Aan de ene kant denk ik dat het nooit helemaal goed gaat komen na zoveel maanden. Aan de andere kant ben ik allang blij dat het niet meer zo erg is als de eerste weken na de bevalling. Toen moest ik echt een luier aan met 2 kraamverbanden erin 🤭

7 maanden geleden

Hier juist een te gespannen / verkrampte bekkenbodem waardoor ik niet goed kan (uit)plassen.. hierdoor eigenlijk altijd aandrang 😞

7 maanden geleden

Dat zware gevoel heb ik heel erg tijdens mn menstruatie!

7 maanden geleden

Zeker herkenbaar! In het begin had ik dat zware gevoel heel erg, nu alleen nog de eerste dag van m'n menstruatie. Ik loop ook bij een bekkenfysio, eerst meer preventief om de spieren weer sterk te maken. Maar nu sinds een week of 3 heb ik er urineverlies bijgekregen 😕 Eigenlijk alleen bij veel activiteit achter elkaar. Bijv. m'n zoontje uit school halen: maxi cosi in de auto/kinderwagen uit de auto/lopen naar school en iedereen weer in de auto. Tillen en bukken lijkt het dan door te komen. Als ik thuis bezig ben is er niets aan de hand. Ook niet bij niezen en hoesten. Bekkenfysio vond het raar dat het nu ineens gekomen is. Zijn er meer die dit herkennen?

7 maanden geleden

Reactie op Sophie0223

Ja ik vind dat de perifit goed ondersteunt! En het zijn best wel geinige sp ...
Fijn dat je er positief over bent! Ik heb 'm ook, maar nog niet geprobeerd of het helpt. Ga ik binnenkort maar even doen, hopelijk ondersteunt het mij ook zo goed 😊

7 maanden geleden

Reactie op kibo_27

Dat zware gevoel heb ik heel erg tijdens mn menstruatie!
Ja, ik ook! Ben wel nog maar 1x ongesteld geweest. Maar dat zware gevoel van de weken na de bevalling was meteen terug. Is dat bij jou geminderd tijdens de volgende menstruaties? 🤞🏻

7 maanden geleden

Reactie op Mommyyy92

Ja, ik ook! Ben wel nog maar 1x ongesteld geweest. Maar dat zware gevoel va ...
Nee helaas.. ik ben in januari al bevallen en was na 10 weken ongesteld. Maar dat zware gevoel blijf ik houden. Wel in de eerste dagen dat mn menstruatie het heftigst is. 😕 Moet zeggen dat ik er nooit over na heb gedacht dat het ‘abnormaal’ was tot ik dit topic las. Ik dacht ‘het hoort erbij’ 😂

7 maanden geleden

Reactie op kibo_27

Nee helaas.. ik ben in januari al bevallen en was na 10 weken ongesteld. Ma ...
Ja, ik had voor men zwangerschap eigenlijk nooit veel last van men menstruaties. En nu met dat zwaar gevoel vind ik dat best wel heftig haha :D lang staan is best moeilijk dan

7 maanden geleden

Reactie op Mommyyy92

Ja, ik had voor men zwangerschap eigenlijk nooit veel last van men menstrua ...
Ja het voelt heel gek he? Alsof er een soort zware bal in hangt ofzo 😂😭

7 maanden geleden

Mijn kind is 2 jaar en ik heb t nog steeds, weinig oefeningen gedaan dat wel. Maar je bent niet de enige

21 dagen geleden

Reactie op Bluebell14

Zeker herkenbaar! In het begin had ik dat zware gevoel heel erg, nu alleen ...
Ik had ook maanden geen last meer van urineverlies en nu ineens tijdens het sporten terug wel... hoe is het bij jou afgelopen? Was het tijdelijk en ondertussen al geminderd? Vind het ook gek dat ik er geen last meer van had en nu ineens wel...