9 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg opwegmetmama op Instagram, zij hebben hele leuke idee毛n! Misschien zit er wat tussen馃槉

2 maanden geleden

Geen tips, wij lopen tegen hetzelfde aan maar ondanks de angst dat de weg erheen een drama gaat worden toch besloten te gaan. Ik ben ook nog erg zoekende naar hoe hem te vermaken tijdens de rit. Zeker omdat we dus vanwege EV wat vaker moeten stoppen om op te laden, hij dan waarschijnlijk echt niet meer terug de stoel in wilt 馃槀 Ik hoop stiekem dat hij in de komende 2 weken gaat lopen, dan kunnen we hem tijdens het wachten wellicht een beetje uitputten馃お Wij gaan dus over 2 weken al, ik zal je updaten hoe het is gegaan!

2 maanden geleden

Wij zitten nu in Praag, we zijn met de nachttrein gegaan. In de avond zijn we in Nederland opgetapt, in de ochtend ben je dan om 11u in Praag. Ze slaapt de laatste tijd slecht, maar heeft in de trein de hele nacht doorgeslapen! Prive compartiment is wel nodig, Deryan tentje pastte eigenlijk niet en nam de hele vloer in beslag. Maar het is ons heel goed bevallen! Tsjechie is niet heel warm, maar je kunt kijken welke nachttreinen er nog meer zijn.

2 maanden geleden

Of de jungle dome van Center Parks. Niet ver, wel een tropisch klimaat 馃榾

2 maanden geleden

Hi nu ik dit typ zitten we met onze dreumes in de auto naar oostenrijk. Het is 12 uur rijden maar hebben vannacht een overnachting gehad zodat we 2x 6 uur rijden. Hij slaapt gelukkig wel 2 uurtjes in de auto dus dan houden we 4 uur over. En daar zit een aardig stuk huilen bij. Normaal ben ik niet van de schermen maar in de auto mag hij lekker zoveel Bumba kijken als hij wilt. Het is maar voor een keertje. Daarnaast ook veel boekjes mee en gaan we soms naast hem zitten. Soms zit hij ook een beetje voor zich uit te staren. Maar ondanks t huilen gaat t best goed. Ondanks dat t niet super chill is haha, behalve als hij slaapt. Het zijn ook maar 2 dagen en je krijgt er een hele leuke vakantie voor terug. Dat houden we in ons achterhoofd. Ik zou het gewoon doen!

2 maanden geleden

Ohja wij hebben ook een elektrische auto (met 450km actieradius ) dus wij moeten 1x laden per dag maar met de tesla suoerchargers kan je binnen 30 min weer doorrijden

2 maanden geleden

Wij zitten nu met onze dreumes in spanje. We zijn om 19:00 weggereden en kwamen om rond 9 uur aan. Ze kon goed slapen in de auto omdat t donker is, helaas als we moesten tanken wrrd ze wakker en als ze dan de auto weer in moest was het wel even n uur huilen onegveer , daarna sliep ze weer. T was pittig maar wel te doen!

2 maanden geleden

Dank voor jullie eerlijke verhalen en tips! Ik vind het zo moeilijk te besluiten wat te doen. Maar mss zie ik te veel beren op de weg en staat vooral dat tussen ons en een super vakantie!

2 maanden geleden

Reactie op Lepuize

Dank voor jullie eerlijke verhalen en tips! Ik vind het zo moeilijk te besl ...
Het is ook even een drempel waar je overheen moet. Misschien gaat t super goed, misschien niet. Maar het is maar 1 dag. Daarnaast krijgt je er een heerlijke vakantie voor terug. We zijn net aangekomen en ons zoontje is de reis alweer vergeten. Nu heerlijk aan het spelen en wij genieten van het uitzicht