18 Reacties

2 jaar geleden

Ja verschillende keren spullen besteld. Geen klachten mee gehad , alles wat goed ook de leveringen

2 jaar geleden

Wij bestellen heel vaak wat bij van asten, maar nog nooit problemen gehad, afgelopen maand duurde het vaak wel iets langer maar kwam altijd netjes aan

2 jaar geleden

Hier ook al meerdere keren spullen besteld elke keer netjes en snel geleverd geen problemen gehad

2 jaar geleden

Wij halen en bestellen hier best veel, fijne service en nog nooit problemen mee gehad 🙂

2 jaar geleden

Ik vind het een hele fijne winkel! Al moet ik zeggen dat wij voornamelijk in de fysieke winkel zelf kopen.

2 jaar geleden

Ook verschillende keren besteld. Goede service en snelle levering.

2 jaar geleden

We hebben online een peuterbedje gekocht bij van Asten. Helaas ontbraken er wat schroeven. Gebeld met de service lijn en binnen enkele dagen waren de schroeven per post opgestuurd. Verder oa onze babywagen fysiek in de winkel gekocht en opgehaald in het magazijn, geen problemen mee gehad.

2 jaar geleden

Goede service en snelle levering!

2 jaar geleden

Ik heb 2 jaar geleden heel veel bij van asten besteld. Co-sleeper, matrasje, babybadje+standaard en dan nog een lading aan textiel.. Was supersnel en netjes geleverd!! Alleen als tip: mocht je je leverdatum via GLS willen wijzigen, kijk dan goed uit hoeveel delen je bestelling bestaat.. Dat is soms best onduidelijk... Omdat we wisten dat we niet thuis zouden zijn, had ik de leverdatum naar een dag later verplaatst.. Kom ik thuis, ligt er een briefje in de bus dat GLS het bij de buren had gebracht.. Bleek dat m'n bestelling uit 5 delen bestond en ik er maar 1 gewijzigd had 🤦 De hele gang van m'n arme buurman stond vol met onze spullen 🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Met Black Friday 2 besteld en netjes en snel geleverd. Ook mail contact voor info gaat snel, duidelijk en netjes

2 jaar geleden

Wij hebben er meerdere keren besteld, ook de hele babykamer. Helaas heeft die schade, maar werd netjes opgelost! Binnen een aantal weken krijgen we de nieuwe onderdelen binnen! 🥰

2 jaar geleden

Fijne Winkel. Onze kinderwagen gekocht. Top.

2 jaar geleden

Wij hebben er ook bijna alles voor onze dochter gekocht twee jaar geleden. Eén keer een bestelling ontvangen waar iets niet goed van was. Is echt heel snel en netjes opgelost.

VRIEND

2 jaar geleden

Volgens mij hadden ze het van ons gewoon verpakt in een plastic zak ipv stevige doos. Het is wel netjes bezorgd, dus zal niet met PostNL geweest zijn...

2 jaar geleden

4 dagen geleden een duo kinderwagen besteld daar werd netjes geleverd alleen zat er geen reiswieg bij. Wel goed kunnen oplossen ze gaven hun fout toe en stuurde 'm alsnog op, vandaag ontvangen!

2 jaar geleden

Heb hier al veel dingen besteld en geen problemen gehad!! Sterker nog had een knuffel voor onze kleine van welke een onderdeel af was gebroken na ruim 15 maanden en kreeg mijn geld terug (de intentie met de mail was andere ouders te waarschuwen)

2 jaar geleden

Woensdag avond een box besteld en hij is net aangekomen en ben van België☺️

2 jaar geleden

Fijne winkel en eigenlijk nooit online dingen gekocht