18 Reacties

2 jaar geleden
Ja verschillende keren spullen besteld. Geen klachten mee gehad , alles wat goed ook de leveringen

2 jaar geleden
Wij bestellen heel vaak wat bij van asten, maar nog nooit problemen gehad, afgelopen maand duurde het vaak wel iets langer maar kwam altijd netjes aan

2 jaar geleden
Ik vind het een hele fijne winkel! Al moet ik zeggen dat wij voornamelijk in de fysieke winkel zelf kopen.

2 jaar geleden
We hebben online een peuterbedje gekocht bij van Asten. Helaas ontbraken er wat schroeven. Gebeld met de service lijn en binnen enkele dagen waren de schroeven per post opgestuurd.
Verder oa onze babywagen fysiek in de winkel gekocht en opgehaald in het magazijn, geen problemen mee gehad.

2 jaar geleden
Ik heb 2 jaar geleden heel veel bij van asten besteld. Co-sleeper, matrasje, babybadje+standaard en dan nog een lading aan textiel..
Was supersnel en netjes geleverd!!
Alleen als tip: mocht je je leverdatum via GLS willen wijzigen, kijk dan goed uit hoeveel delen je bestelling bestaat.. Dat is soms best onduidelijk...
Omdat we wisten dat we niet thuis zouden zijn, had ik de leverdatum naar een dag later verplaatst.. Kom ik thuis, ligt er een briefje in de bus dat GLS het bij de buren had gebracht.. Bleek dat m'n bestelling uit 5 delen bestond en ik er maar 1 gewijzigd had 🤦 De hele gang van m'n arme buurman stond vol met onze spullen 🤣🤣🤣

2 jaar geleden
Met Black Friday 2 besteld en netjes en snel geleverd. Ook mail contact voor info gaat snel, duidelijk en netjes

2 jaar geleden
Wij hebben er meerdere keren besteld, ook de hele babykamer. Helaas heeft die schade, maar werd netjes opgelost! Binnen een aantal weken krijgen we de nieuwe onderdelen binnen! 🥰