9 Reacties

2 jaar geleden

Ik zie persoonlijk zelf niet zo de meerwaarde van yoghurt op deze leeftijd. Ik zelf zou ipv yoghurt een extra fles geven.

2 jaar geleden

Wij geven onze zoon bijna 7 maanden na zijn groentehap gewone yoghurt. Cb gaf aanbdat we dot mochten gaan proberen .

2 jaar geleden

Pyjama papje van Nestl茅 mag je wel geven. Die geef ik nu op aanraden van de huisarts aangezien onze dochter al 2 maanden amper drinkt ivm griep en verkoudheid

2 jaar geleden

In de app Solid Starts staat yoghurt als ok茅 aangegeven vanaf 6 maanden. Ik geef het soms een beetje als toetje, of met wat fruit erdoor geprakt in plaats van haar fruithapje. Wel wordt aangeraden gewone, ongesuikerde yoghurt te geven, bijvoorbeeld Griekse (mild en dik). Die toegevoegde suiker is niet nodig voor de smaak en levert niet goeds voor je kleintje.

2 jaar geleden

Pyjama papje van Nestl茅 mag je wel geven. Die geef ik nu op aanraden van de ...
Haha 2 dagen amper drinkt bedoel ik. Geen maanden natuurlijk 馃ぃ

MOD

2 jaar geleden

Hi, Geef je met een reden maar 2 (grote) flessen? Ik zou zelf eerder beginnen met een bordje pap tussendoor. Dan wel echt een granen papje. Zo krijgt je kleine ook nog wat extra melk 馃槉. Mijn zoontje van 2 ontbijt nog altijd met pap. Yoghurt (gewone) met fruit kan je ook prima geven rond een jaar. Als toetje zou ik helemaal nog even wachten.

2 jaar geleden

Ik vind zelf de instagram pagina solid starts heel handig. Ik kijk ook op de websites mamarooskookt en smikkels. Zelf heb ik veel gelezen dat het goed is om te wachten met dierlijke melkproducten tot ongeveer een jaar. Mocht je toch yoghurt willen geven dan de volgende tips: - geen fruitsmaakjes, deze zitten vaak vol met suiker - geen extra suiker - de volle variant (griekse kwark 10%), niet de light of magere. Baby's hebben dit vet nog nodig en light zit vaak vol met chemische hulpstofjes zoals aspartaam. Eet je kindje iedere dag patatjes? Of bedoel je daar groente mee? Geen aanval trouwens hoor. Qua groente kun je nu alles geven :)

2 jaar geleden

Reactie op RietjePadre

Ik vind zelf de instagram pagina solid starts heel handig. Ik kijk ook op d ...
Patatjes zijn in Belgie gewoon aardappels haha. Ik wist dit eerst ook niet en dacht toen waarom krijgen al deze baby鈥檚 friet馃槀馃槀馃槀

2 jaar geleden

Reactie op anniekdc

Patatjes zijn in Belgie gewoon aardappels haha. Ik wist dit eerst ook niet ...
Dat dacht ik inderdaad al 馃檲. Iedere dag aardappels is denk ik wel wat te eentonig? Iedere dag een andere groente voor de verschillende voedingsstoffen is denk ik beter