15 Reacties

één maand geleden

Wat een pech allemaal, pfff. Veel succes en sterkte komende tijd. Wat zal jij blij zijn als je over bent!

één maand geleden

Zeker veel pech achter elkaar. Maar je kunt het! Voor alles is een oplossing, in dit geval zo creatief mogelijk werken dus. Je kan het💪🏻

één maand geleden

Ik weet precies hoe dit voelt! Straks is het achter de rug en zul je je zo opgelucht voelen. Verhuizen is überhaupt gewoon kl*te als je het mij vraagt. Gezien de woningruil met de schoonouders is, kunnen jullie de verhuizing dan niet iets uitstellen/uitrekken?

één maand geleden

Een verhuizing zelf is al een hel, laat staan met een rondkruipende baby in huis. De onverwachte omstandigheden maken alles ook alleen maar vermoeiender pff. Probeer zoveel mogelijk te doen op momenten dat hij bijvoorbeeld slaapt en ga vooral níét stressen. Alles gaat voorbij, ook dit. Hoe kut het momenteel ook voelt. Heel veel sterkte de komende tijd! Jullie kunnen het.

één maand geleden

Jeetje tuurlijk is dat enorm balen en ik zou door de bergen spullen, verhuisdozen en mijn eigen gedachte ook helemaal gek worden en niet meer weten hoe en wat! Als ik wat voor je kan betekenen! Ik ben deze week vrij en een dochtertje van dezelfde leeftijd dus pas met liefde op

één maand geleden

Reactie op momlin

Ik weet precies hoe dit voelt! Straks is het achter de rug en zul je je zo ...
Helaas is dat niet mogelijk. Zij gaan hun toekomstige woning helemaal verbouwen en hebben vanaf 2 april alles al gepland staan met schilders en een nieuwe keuken. Ook laten ze een dag eerder al hun spullen naar een opslag brengen dus het moet snel gebeuren omdat ze anders geen bedden hebben😅

één maand geleden

Reactie op An-95

Jeetje tuurlijk is dat enorm balen en ik zou door de bergen spullen, verhui ...
Dat is super lief, dankjewel! Maar gewoon de steun lezen van jou en de rest hier is ook al heel fijn. Dan voelt het toch minder alleen😊

één maand geleden

Ooh wat balen zeg! Ik weet nog tijdens corona toen de opvang dicht was dat werken en oppassen al lastig samen is, laat staan met een verhuizing. Ik zou vooral proberen niet alles tegelijk te doen. Zoveel mogelijk beide werken als hij slaapt overdag en savonds. Daarnaast wie is er beter in inpakken? De ander neemt kind even een tijdje mee op pad, wandelen/boodschappen/bieb/zwemmen. Of dit afwisselen. Even momenten blokken om afzonderlijk(in rust) in te pakken. Succes en geniet straks van jullie huis met tuin!

één maand geleden

Misschien een gastouderbureau bellen? Wij moesten op korte termijn opvang en konden toen nog kiezen. Gastouders willen vaak geen half jaar vooruit plannen. En familie en vrienden even een flinke noodkreet laten horen, mss kunnen zij wat doen? Verhuisbedrijven kunnen soms ook voor je inpakken, weet natuurlijk niet hoe je financieel zit.

één maand geleden

Is het een idee om 1 of 2 weken in een huisje te zitten (wel financiele aanslag). Dan heb je alleen alles daar wat je echt nodig hebt. Alle potten en pannen, kleding, speelgoed etc etc kan je dan inpakken. Zonder dat het een troep word ddoor gebruik of kind. Inpakken gaat een stuk sneller. Enigste is dan dat waarschijnlijk maar een van jullie tegelijk kan inpakken tenzij je toch andere oppas kan vinden.

één maand geleden

Reactie op Blije Clara

Misschien een gastouderbureau bellen? Wij moesten op korte termijn opvang e ...
Ik heb donderdag als het goed is een gesprek met ze, maar dan is het qua oppas al vrij laat. Met een beetje geluk kunnen we woensdag wel een contract tekenen bij een kinderopvang, alleen moet ik daar nog wat meer van horen

één maand geleden

Reactie op gewooneenmama

Is het een idee om 1 of 2 weken in een huisje te zitten (wel financiele aan ...
Helaas is dat niet mogelijk omdat mijn schoonouders ons huis in gaan, dus echt alles moet er zaterdag uit. Deze week kan mijn moeder gelukkig anderhalve dag oppassen, dus die tijd ga ik hard gebruiken

één maand geleden

Ik ben toevallig net een week geleden verhuisd en hoewel het inpakken prima ging kwamen de tegenslagen bij het klussen in het nieuwe huis waardoor er dingen niet afgerond waren en inderdaad met een kruipende baby is dubbel zo klote omdat je het af wilt hebben. Verhuizen blijft stressvol, je doet wat je kunt. Sterkte

één maand geleden

Even een update tussendoor: ons zoontje kon afgelopen dinsdag en deze ochtend terecht bij zijn oma en ik heb zelfs savonds een beetje kunnen inpakken zonder dat hij wakker werd. Mijn man en ik hebben nu bijna alles af en ons zoontje kan morgenochtend toch nog even naar de gastouder voor een paar uurtjes zodat we langs de stort kunnen rijden en de puntjes op de i kunnen zetten. Voor het verhuizen zelf hebben we oppas en hopen we alles op tijd af te hebben. Mijn schoonouders doen nu wel moeilijk opeens, maar dat komt ook wel goed. We hebben ook de hond vandaag naar de kennel gebracht voor een weekje zodat hij ook zijn rust krijgt Het is nog steeds heel druk, maar ik zie wat minder beren op de weg

één maand geleden

Succes met de verhuizing! Is zonder kind al stressvol en een gedoe, en met helemaal. Misschien nog een tip, baby in de draagzak of draagdoek? Eventueel op je rug dragen zodat je je handen vrij hebt en de baby bij je. Lastiger dan zonder, maar zo lukt het misschien toch om wat gedaan te krijgen als het allemaal niet meezit! Succes en veel geluk in het nieuwe huis!