28 Reacties

één jaar geleden

Hey al veel sterkte toe en weet hij dat ge zwanger zijt ? Zo ja.. denkt ge dat het door de zwangerschap is ? Wou hij een kind? Is hij al zo voor de zwangerschap?

één jaar geleden

Awghh helaas herkenbare situatie. Ik ben zwanger van mn 2e kindje. Eerste is overleden na vroeggeboorte. Toen ik zwanger raakte wilde mn ex dat ik het liet weghalen. Er is toen veel gebeurd. Hij heeft toen in 2 weken besloten ook bij me weg te gaan. Ik ben ook helemaal gesloopt van verdriet.

één jaar geleden

Oh wat verschrikkelijk om dat tijdens je zwangerschap mee te maken. Tip: vraag je gemeente om hulp. Zij kunnen je helpen met welke stappen je kunt nemen in belang van jou, je kind en eventueel ook je ex. Ook over hoe je eventueel co-ouderschap in zou kunnen richten. Heel veel succes 🍀

één jaar geleden

Reactie op Babymama3

Hey al veel sterkte toe en weet hij dat ge zwanger zijt ? Zo ja.. denkt ge ...
Jaa hij weet dat ik zwanger ben. Heeft hij zelf voor gekozen. En nog steeds het heeft veder niks met de zwangerschap te maken. Hij was heel blij ermee..

één jaar geleden

Het enige wat je gaat helpen is tijd..gun en geef je zelf dat ook :) uiteindelijk draait het om de kleine en niet om jullie. Hier de zelfde situatie baby van 11 maanden en de 2e onderweg. Verlies je zelf niet in de emoties maar denk aan je kindje. Eerlijk is eerlijk, over liefdesverdriet kom je ALTIJD heen! Wees sterk. Heel veel kracht gewenst!! :)

één jaar geleden

Reactie op Mama29jaaroud

Jaa hij weet dat ik zwanger ben. Heeft hij zelf voor gekozen. En nog steeds ...
Het is gewoon heel veel... 2 jaar geleden heb ik mijn ex waar ik 2 kinderen mee heb en 11 jaar mee samen ben geweest verlaten omdat ik vreselijk slecht werd behandeld.. mishandelingen geestelijk en mentaal.. en ik heb later voor mijn toenmalige ex gekozen omdat hij mij echt een fijn gevoel gaf maar nu laat hij me net zo hard vallen... 😔 Er zijn zo veel vragen..

één jaar geleden

Reactie op Mama29jaaroud

Het is gewoon heel veel... 2 jaar geleden heb ik mijn ex waar ik 2 kinderen ...
Oh jeetje wat pittig. Ik weet niet of er een reden is van dat hij jou heeft verlaten? Wanneer is je vriend bij je weggegaan. Ik weet niet of hij even moet afkoelen dat het impulsief is of voor nu definitief.

één jaar geleden

Reactie op Mama29jaaroud

Jaa hij weet dat ik zwanger ben. Heeft hij zelf voor gekozen. En nog steeds ...
En weet je waarom hij je heeft verlaten? Is er een redenen?

één jaar geleden

Reactie op Momwithandwithout

Oh jeetje wat pittig. Ik weet niet of er een reden is van dat hij jou heeft ...
Hij is heel hard dus denk wel definitief. Hij komt..morgen zn spullen halen. De reden vindt ik zelf nergens op slaan daarvoor verlaat je niet iemand... En daarom heb ik zo veel vragen. Snap niet hoe je zo kan zijn.. eerst nog super gelukkig zijn met de zwangerschap toekomst plannen enzo..

één jaar geleden

Reactie op Babymama3

En weet je waarom hij je heeft verlaten? Is er een redenen?
Volgens hem wel. Maar ik vindt het onzin om daar iemand voor te verlaten ik heb hem nooit iets aangedaan. Ik sta gewoon ergens niet achter en hij wil dat ik dat wel doe.. het gaat met betrekking op mn andere 2 kinderen en ik vindt dat hij daar niet eens wat over te vertellen heeft.. dat is aan mij.

één jaar geleden

Reactie op LRM

Het enige wat je gaat helpen is tijd..gun en geef je zelf dat ook :) uitein ...
Het is vast goed bedoeld, maar ik ben het niet helemaal met je eens. Ik zit in een dubbele rouw. Kind overleden vorige jaar en nu opnieuw zwanger en de vader heeft mij ook verlaten. De vader maakt er een potje van. Waarschijnlijk door trauma’s. Meer echt uiteindelijk draait het om het kindje. Maar relatie die uitgaat is een rouwproces. Het is niet de bedoeling dat je aan de alcohol en middelen gaat natuurlijk als zwangere vrouw. Maar ik verlies me zelf vaak door de emoties hoor en dat uit zich in: nergens zin in hebben, huis een zootje, in t begin hele dagen janken, mezelf isoleren. Met het kindje gaat het gewoon goed. Maar ik ben wel half depressief wat logisch is. Het enige wat mij op de been houd is t kindje. Ik hoef niet altijd sterk te zijn. Als ik wil janken en de hele middag in bed wil liggen doe ik dat. Maar dat even ter aanvulling. Ik zal er misschien uiteindelijk overheen komen. Maar deze breuk heeft zoveel van mij zelfvertrouwen beschadigd. Dus er helemaal van Helen Geenidee.

één jaar geleden

Wat een verdrietige situatie… Weet je waarom hij je heeft besloten te verlaten? Misschien moeten dingen even afkoelen?

één jaar geleden

Reactie op Mama29jaaroud

Volgens hem wel. Maar ik vindt het onzin om daar iemand voor te verlaten ik ...
Oh ja dat is wel een lastige situatie. Een meningsverschil betreft jouw kinderen zoals ik t begrijp? Precies hij kan zijn mening uiten, maar jij beslist erover. Hoelang is hij nu weg als ik vragen mag?

één jaar geleden

Reactie op Mamajaju

Wat een verdrietige situatie… Weet je waarom hij je heeft besloten te verla ...
Ik weet het niet.. hij is heel hard en standvastig hij zal nooit zomaar toegeven dat hij fout zit of toegeven dat die me mist ofzo.. en ik ben momenteel zo kapot dat ik er niet meer achteraan ga lopen het heeft geen nut. Ik ben zo diep gekwetst dat ik het ook ergens niet meer wil . Maar toch voel ik me super eenzaam en heb ik hier niemand om mn heen ( familie woont ver weg allemaal )... Heb alleen mn kids als afleiding maar ook dat is nu extra zwaar vooral als ze niet luisteren... Dan wordt het gauw te veel voor me..

één jaar geleden

Reactie op Momwithandwithout

Oh ja dat is wel een lastige situatie. Een meningsverschil betreft jouw kin ...
Het is een beetje lastig uit te leggen.. maar het gaat meer over mijn ex die geen kosten betaald voor zijn kinderen. En daar is hij het niet mee eens. Maar ik heb mijn redenen om daar geen werk van te maken. Omdat ik weet dat het geen zin heeft. En om daar alles kapot om te laten gaan... En mij zo veel stress er mee te bezorgen vindt ik veelste ver gaan.. Hij is pas 2 dagen weg maar ik weet gewoon 100 procent zeker dat hij niet terug komt en niet van gedachten veranderd hij zal nooit toegeven. Hij heeft ook gezegt al zou je wel doen wat ik zeg dan nog komt het niet meer goed... En aangezien ik helemaal niet ga doen wat hij verwacht. Houd het voor hem gewoon op 😔.

één jaar geleden

Reactie op Mama29jaaroud

Het is een beetje lastig uit te leggen.. maar het gaat meer over mijn ex di ...
Oh lastig zeg! Wel apart dat hij heeft gezegd al zou je doen wat hij zegt komt het alsnog niet goed. Maar z’n standvastige man ken ik.. mijn ex zou ook niet snel toegeven dat hij me mist helaas. Hoeveel weken zwanger ben je ?

één jaar geleden

Reactie op Momwithandwithout

Oh lastig zeg! Wel apart dat hij heeft gezegd al zou je doen wat hij zegt k ...
Jaa omdat het al maanden speelt bij hem. Terwijl ik hem zo vaak al heb uitgelegd dat het geen nut heeft en dat ik niet snap dat die alles daardoor laat beïnvloeden.. we hebben wel belangrijkere dingen om ons druk over te maken.. en naar toe te leven. Ben 21 weken zwanger.

één jaar geleden

Je zegt dat hij daar niks mee te maken heeft maar snap hem wel de kids gaan op in jullie nieuwe gezin waar hij ook zijn inkomsten in brengt dus ook betaald voor de kinderen die niet van hem zijn en de bio vader doet dat niet dus ja daar heeft hij wel een zeg in vind ik. Geen rede tot verlaten maar snap wel dat het een punt is voor hem

één jaar geleden

Reactie op Mama29jaaroud

Het is een beetje lastig uit te leggen.. maar het gaat meer over mijn ex di ...
Je klinkt zelf eigenlijk ook best wel standvastig… Ik ben het wel eens met momwithandwithout dat financiën, op het moment dat je samen woont en zeker als je een kindje krijgt, toch ook wel iets is waar hij wat van mag vinden.

één jaar geleden

Reactie op Lotte1984v

Je zegt dat hij daar niks mee te maken heeft maar snap hem wel de kids gaan ...
Mijn ex heeft geen inkomen dus ik heb geen poot om op te staan dat is het punt 🥲!!