16 Reacties

2 jaar geleden

Ik snap je paniek & ik zou ook niet kijken naar de datum. Ben blij dat je dit zegt. Is voor mij en mogelijk meerdere een tip die we kunnen gebruiken. Spannend ♥️!

2 jaar geleden

Je hoeft je niet te schamen. Doe de test eerst en dan verder kijken. Komt hoe dan ook goed 😘😘
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik zou daar ook niet naar kijken hoor 🙈 Wel snap ik dat je nu even stress hebt. Spannend wat er uit komt

MOD

2 jaar geleden

Wat schrikken! Voor de eisprong zou je inderdaad een follikel moeten zien. In het ziekenhuis bijv doen ze middels een follikel meting om je vruchtbare periode aan te duiden. Over de houdbaarheid worden verschillende dingen gezegd. Ik zou ook gewoon lekker een nieuw pakje kopen als je de test haalt. Niet te veel stressen. En eerlijk gezegd heb ik ook niet naar de datum gekeken van de condooms die wij nog hadden liggen. Ik weet dat wij ze vorig jaar hebben aangeschaft maar zegt idd niet altijd alles over de houdbaarheid. Succes iig! 🍀

2 jaar geleden

Niet schamen hoor, is inderdaad gelijk een goede reminder voor iedereen! 😊 Het risico na de vervaldatum is alleen dat het condoom sneller kapot gaat. Als het condoom gewoon heel is gebleven is er in theorie geen verschil met een “goed” condoom. Heb je gemerkt dat er een condoom gescheurd is? Het lijkt mij dat jij/je partner dat wel gemerkt zouden hebben toch? Misschien dat dat je iets rust geeft. Succes met de test strakjes! 🤞🏻

2 jaar geleden

Dat je daar aan dacht de datum te checken! Slim, heb daar ook niet naar gekeken… Hoe meer je er over na denkt hoe meer “symptomen” je krijgt. Snap dat je in de zenuwen zit! Wacht eerst de test af 😘 (al snap ik je gevoel helemaal)

2 jaar geleden

Reactie op MelanieBabyB

Niet schamen hoor, is inderdaad gelijk een goede reminder voor iedereen! 😊 ...
Neen niet echt. Maar ik vond hem wel eens heel vochtig, maar k dacht dat dat misschien door mij kwam (sorry voor de info) :D

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie berichten. Ik ga er zo een halen. 't zou mooi zijn, maar veel te vroeg. Ik ben er mentaal en fysiek totaal niet klaar voor! Even afwachten...

2 jaar geleden

Je hoeft je niet te schamen. Wij hadden ook condoom gekocht en bij de eerste keer condoom gescheurd.

2 jaar geleden

Zolang het condoom niet is gescheurd zou ik me niet te veel zorgen maken. Doe voor de zekerheid een test, maar die klachten willen echt nog niks zeggen.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

En.....

2 jaar geleden

Reactie op Sharinah

En.....
Nog niet getest... K wacht tot morgenvroeg met ochtendurine

2 jaar geleden

Reactie op Hello1010

Nog niet getest... K wacht tot morgenvroeg met ochtendurine
Spannend!!succes 🍀🍀

2 jaar geleden

Toch niet kunnen wachten om te testen.... Negatieve test