7 Reacties

3 jaar geleden

Ah zeker handig! Ik ga over 3 weken, en ik vroeg me al af hoe dat zat.

3 jaar geleden

Aha! Op de luchthaven zeiden ze tegen mij dat het ok was voor zwangeren.

3 jaar geleden

Reactie op Narges2022

Ja ze zeggen idd dat het oke is voor zwangere, maar ze doen nergens gelukkig moeilijk als je het weigert

3 jaar geleden

Reactie op Narges2022

Ja klopt. In Nederland wel. Ze zei tegen mij: het kan geen kwaad, maar als je het niet wil, mag je weigeren. En ze zei dat ik echt wel op moest passen met metaal poortjes. In Turkije begrepen ze meteen dat ik er niet doorheen wilde en ze vonden het helemaal prima.

3 jaar geleden

Hier even den reactie van iemand die ook op Schiphol werkt馃檭 Het klopt inderdaad dat de apparatuur op Schiphol veilig is voor zwangeren, dit omdat er gebruik wordt gemaakt van een soort geluidsgolven, deze gaan wel door je kleding maar niet door je huid. Het kan je kindje in je buik dus niet bereiken. Op sommige andere vliegvelden wordt er gebruik gemaakt van scan welke xray straling geeft, of zoals TS zegt metaaldetectiepoortjes, deze maken een soort magnetisch veld. Beide zou ik geval van een zwangerschap zeker vermijden. Als je vraagt of ze je willen fouilleren ivm zwangerschap zullen de meeste mensen nooit moeilijk doen

3 jaar geleden

Klopt odd ik ben naar Cura莽ao geweest hoefte nergens doorheen :) heenreis handmatig gefouilleerd terugweg niks

3 jaar geleden

Klopt helemaal wat je zegt! Heb afgelopen maand ook geweigerd en werd telkens meteen gefouilleerd (1x in D眉sseldorf, 4x in Turkije). Bijna overal bij winkelcentra in Turkije staan poortjes (en die werken zeker met r枚ntgen), maar ook die kon ik weigeren. Heb nergens bewijs moeten laten zien overigens!