9 Reacties

3 jaar geleden

Ik weet niet hoe oud het zoontje is? Misschien een boekje over grote broer worden, die als hij daar een nachtje blijft slapen voorgelezen kan worden? En misschien een foto van jullie samen en eventueel van de baby in de buik?

3 jaar geleden

Reactie op Alishav

Ik weet niet hoe oud het zoontje is? Misschien een boekje over grote broer ...
Leuk idee, het boekje! 馃憤馃徏馃槉

3 jaar geleden

Wij hebben voor onze dochter (bijna 5) een leuk setje kleren erin gedaan waar opstaat van grote zus. Zelf heeft ze voor haar broertje een cadeautje uitgezocht wat er ook in zit wat ze mag meenemen naar het ziekenhuis. Bij thuiskomst krijgt ze een mandje met allemaal cadeautjes. Elke dag mag ze dan 1 uitpakken

3 jaar geleden

Reactie op Alishav

Ik weet niet hoe oud het zoontje is? Misschien een boekje over grote broer ...
Ah ja, dat is wel leuk idd! Hij is dan bijna 3, dus misschien vind ik het zelf wel spannender voor hem dan hijzelf 馃槢 maar het lijkt me wel leuk om voor hem ook iets te doen

3 jaar geleden

Mijn oudste is 13 en logeert al heel vaak bij mijn ouders dus voor haar liggen al wat basicdingen.. En anders heeft zij de sleutel en kan ze zelf wat pakken.. De jongste van 2 is nog nooit uit logeren geweest maar ik heb nu bij mijn ouders wat kleren ed neergelegd.. Ik weet dat ik in het zh moet bevallen en de kans is groot dat ik een nachtje moet blijven. Ik heb dan voor beide kinderen een klein cadeautje mee naar het zh voor als ze op bezoek komen als de baby is geboren. Voor de rest eigenlijk niks speciaals..

3 jaar geleden

Wat een leuk idee! Ik zou idd misschien een boekje erin doen, en een (zelf uitgezocht?) Cadeautje om mee te nemen als de kleine er is. Verder misschien iets lekkers wat hij niet zo vaak krijgt? Zo word het voor hem ook een beetje een speciale dag 馃槉

3 jaar geleden

Mijn zoontje is op het moment helemaal fan van graafmachines en alles wat daarmee te maken heeft. Dus heb voor hem een nieuwe pyjama bij de Hema gekocht met betonmixers etc erop. Dit gaat hij al erg leuk vinden maar misschien is het ook wel leuk inderdaad om een klein kadootje in de tas te doen. Boekje of klein speelgoed.

3 jaar geleden

Reactie op MAX88

Mijn zoontje is op het moment helemaal fan van graafmachines en alles wat d ...
Oh wat grappig! Ik heb net een paar dagen geleden gedaan met een nieuwe Paw Patrol pyjama als verassing in z鈥檔 koffer 馃榿

3 jaar geleden

Wij doen niet zozeer een cadeau in de vluchttas maar ze krijgt een cadeau wanneer ze haar broertje voor het eerst mag zien. Ze is gek op foto鈥檚 maken, hele familie knuffel moet op de familiefoto steeds 馃槄 ze krijgt van ons een kinderfotocamera.