10 Reacties

3 jaar geleden

Het gevoel herken ik wel van zo’n 2/3 weken geleden. Kon zo 2/3 uurtjes op het bedrandje zitten en vooruit staren.. Als je je nog zo voelt, even geen auto meer rijden!! Goed om jezelf denken mommy to be 😘

3 jaar geleden

Ook even je bloeddruk laten controleren voor de zekerheid. Succes!

3 jaar geleden

Ik had gelezen dat het ook een voorteken vd aankomende bevalling kan zijn, dat je precies in jezelf keert

3 jaar geleden

2 weken geleden een soortgelijk gevoel tijdens het autorijden gehad. Ik kon moeilijk mijn gedachten erbij houden en moest echt bewust autorijden. Dus maar besloten om niet meer te gaan rijden. Wordt toch wel een beetje gevaarlijk.....

3 jaar geleden

Dat is wel herkenbaar. Ik denk dat je soort van in je eigen bubbel komt door alle hormonen en de bevalling die eraan komt, in combinatie met vermoeidheid waarschijnlijk.

3 jaar geleden

Ik heb dit sommige dagen ook, ik dacht aan vermoeidheid. Beetje dromerig gevoel, alsof je niet in de realiteit zit. Zo zou ik het omschrijven

3 jaar geleden

Ik heb dat ook. Bij mij een combinatie van slecht slapen en verkoudheid

3 jaar geleden

Herkenbaar. Beetje neerslachtig gevoel. Veel op bed liggen. Gewoon "zijn", veel rust nemen. Alsof ik in "spaarstand" ga, nu enkele dagen voor de bevalling 😅

3 jaar geleden

Oke.. bedankt dames! Ik hoop dat het snel weer wegtrekt of dat het een voorteken is dat de bevalling idd snel begint. Voel me echt een duf konijn die geen prikkels kan verdragen. Vrij uitdagend met een dreumes van 1,5 :-)

3 jaar geleden

Ik heb dit sinds gister ook.. Dat alles een beetje langs me heen gaat en een beetje in m'n eigen wereldje leef.. Had ik de vorige 2x niet.. Laatste keer was een geplande inleiding dus sowieso anders.. Hoop dat dit wel een teken is dat de baby er nu echt aan komt. Merk wel dat mijn buik een heel stuk lager ligt en de baby een stuk rustiger is