7 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb het in huis gehaald op aanraden van m'n verloskundige, dit is m'n 3e zwangerschap en bij allebei de vorige keren heel lang en veel last gehad van nabloedingen.. Door de vrouwenmantel thee zou je baarmoeder krachtiger samen trekken.. In de hoop op minder na bloedingen bij mij dan...
3 jaar geleden
Ik heb vorig jaar vrouwenmantelthee gedronken, toen er na mijn missed abortion nog veel restweefsel in mijn baarmoeder zat. Het kan zorgen voor krampen en samentrekken van de baarmoeder, dus tijdens de zwangerschap wordt het afgeraden om dit te drinken.
Een tip, als je het na de bevalling gaat drinken: Drink het met honing, want de smaak is niet fantastisch
3 jaar geleden
Ik heb het op advies van een Doula in huis gehaald tijdens mijn 3e zwangerschap nadat ik na eerdere zwangerschappen 11 en 12 weken heb nagebloed.
Het laat je baarmoeder samentrekken, dus als je snel bevalt niet drinken vóór je bevalling, dan heb je kans op een stortbevalling.
De thee werkte bij mij super goed. Ik ben direct na de bevalling begonnen en 4 weken na de bevalling was het bloeden zo goed als over.