Hierbij doel ik op hoofd naar beneden, en evt al ingedaald. Hoor ook graag van ervaren ouders. Onze baby ligt nog met het hoofd tegen mijn ribben🥲 ben morgen 31 weken.
Ik ben met 30 weken naar de verloskundige geweest. En mijn dochter ligt eigelijk al met haar hoofdje naar beneden. Maar er kan van alles nog gebeuren hoor. Je kindje hebt tijd zat om nog te kunnen draaien. Sommige die draaien pas met 34 weken
Onze kleine lag eigenlijk de hele tijd stuit tot gisteren tijdens de echo, toen lag hij met z'n hoofd naar beneden.
Ik dacht hem wel savonds weer te voelen draaien, maar volgens de verloskundige is dat nog helemaal geen probleem t/m week 35 (ik ben nu 30+2)
Vanaf een week of 30 tot het einde lag ons vrouwtje goed.
Nu met de tweeling ligt de onderste baby in hoofdligging met 28 week en de bovenste ligt (nu al 😜) dwars erboven. Morgen weer een echo om het te bekijken. Volgens mij hebben ze ook weinig ruimte meer om hele capriolen uit te halen 😅.
Nu 28+3 en heb constant voetjes die mijn blaas kietelen, soms is het zo laag alsof ze er stiekem uit steken 🙈🙈
Alles kan nog op dit moment, gelukkig, ben alleen wat bang voor nog hardere trapjes die kant op, dus van mij mag het best draaien😅
Onze eerste heeft met het hoofd altijd beneden gelegen (in elk geval op elke echo) en met deze precies hetzelfde.. altijd als ik controles heb en echos hoofd keurig beneden
Ik ben hier heel cynisch in hoor, maar eerste keer lag de baby al weeeeken keurig met het hoofd omlaag. Had er uiteindelijk niks aan want sterrenkijker + hoofd in nek, dus kwam er alsnog niet uit. Dus merk dat het me nu bijna irriteert als ik weer te horen krijg 'volgens het boekje'. Nu ligt ie ook al weken 'goed' ik ga het zien 😌