74 Reacties

3 jaar geleden

Met 30 weken eindelijk uit stuit positie en ingedaald

3 jaar geleden

Mijn baby’tje ligt al vanaf week 26 met z’n hoofdje naar beneden (ook al ingedaald) ik ben nu 31+3

3 jaar geleden

Mijn baby lag met hoofdje naar beneden bij de 30 weken echo , of hij al ingedaald was heeft ze niet echt gezegd

3 jaar geleden

Ik ben met 30 weken naar de verloskundige geweest. En mijn dochter ligt eigelijk al met haar hoofdje naar beneden. Maar er kan van alles nog gebeuren hoor. Je kindje hebt tijd zat om nog te kunnen draaien. Sommige die draaien pas met 34 weken

3 jaar geleden

Ik ben momenteel ook 31 weken en ze ligt bij mij nog stuit. Vorige zwangerschap mijn zoontje continu stuit gelegen. Ik hoop dat ze nog draait 🙏🏼

3 jaar geleden

Jup wat kitty zegt vertelde mijn Vk ook, alhoewel de kans dat ze weer draaien naar stuit als ze zijn ingedaald klein is kn het wel gebeuren

3 jaar geleden

Onze baby ligt tijdens elke echo al met t hoofdje naar beneden... Ook geen idee of ze tussentijds draait.. Ben nu 28+6

3 jaar geleden

Ze lag tot 29 weken altijd met het hoofd beneden.. maar nu met 30 weken is ze gedraaid naar stuit 🥲🥲🥲

3 jaar geleden

Onze kleine lag eigenlijk de hele tijd stuit tot gisteren tijdens de echo, toen lag hij met z'n hoofd naar beneden. Ik dacht hem wel savonds weer te voelen draaien, maar volgens de verloskundige is dat nog helemaal geen probleem t/m week 35 (ik ben nu 30+2)

3 jaar geleden

Vanaf een week of 30 tot het einde lag ons vrouwtje goed. Nu met de tweeling ligt de onderste baby in hoofdligging met 28 week en de bovenste ligt (nu al 😜) dwars erboven. Morgen weer een echo om het te bekijken. Volgens mij hebben ze ook weinig ruimte meer om hele capriolen uit te halen 😅.

3 jaar geleden

Reactie op Casa

Ze lag tot 29 weken altijd met het hoofd beneden.. maar nu met 30 weken is ...
Hier dus ook haha

3 jaar geleden

Nu 28+3 en heb constant voetjes die mijn blaas kietelen, soms is het zo laag alsof ze er stiekem uit steken 🙈🙈 Alles kan nog op dit moment, gelukkig, ben alleen wat bang voor nog hardere trapjes die kant op, dus van mij mag het best draaien😅

3 jaar geleden

Reactie op Casa

Nou precies dit bij mij ook

3 jaar geleden

Onze eerste heeft met het hoofd altijd beneden gelegen (in elk geval op elke echo) en met deze precies hetzelfde.. altijd als ik controles heb en echos hoofd keurig beneden

3 jaar geleden

Hier ligt ze Al een paar weken in dezelfde goede houding

3 jaar geleden

Ik ben hier heel cynisch in hoor, maar eerste keer lag de baby al weeeeken keurig met het hoofd omlaag. Had er uiteindelijk niks aan want sterrenkijker + hoofd in nek, dus kwam er alsnog niet uit. Dus merk dat het me nu bijna irriteert als ik weer te horen krijg 'volgens het boekje'. Nu ligt ie ook al weken 'goed' ik ga het zien 😌

3 jaar geleden

Mijne nog steeds in onvolkomen stuit en nog niet veranderd. Geeft wel een gespannen gevoel links in buik

3 jaar geleden

29 weken met hoofd naar beneden & ingedaald. Nu heb ik na 3 stappen al het idee dat ik moet plassen 🙃

3 jaar geleden

Reactie op Casa

Hier precies hetzelfde 😏😁 kopje lekker onder mn ribben nu en voetjes vol op blaas !

3 jaar geleden

Vanaf 26 weken met z’n hoofd naar beneden bij elk controlemoment. Nu (bijna) 29w