26 Reacties

één jaar geleden

Hey Ik zou beginnen met le chat kost wel een beetje duur maar dat is wel het beste voor de baby's

één jaar geleden

Je kan gewoon je eigen wasmiddel gebruiken maar zonder wasverzachter. Anders een parfumvrije variant, zijn er best wat van :)

één jaar geleden

Ik volg deze even, ben ook benieuwd 😊

één jaar geleden

Volg

één jaar geleden

Gewoon je eigen wasmiddel?!

MOD

één jaar geleden

Ik heb gewoon eigen wasmiddel gebruikt bij de eerste. Eerste tijd alleen zonder wasverzachter

één jaar geleden

Ik ga gewoon ons eigen wasmiddel gebruiken. Is het zo dat het kind uiteindelijk huidklachten heeft, zal ik gaan veranderen. Maar zolang dat niet van toepassing is doe ik dat niet. Mijn mening is dat je niet direct overal op moet letten en een kind ook moet blootgesteld worden aan dingen. Anders ga je al actie nemen voor je uberhaupt weet of het nodig is.

VRIEND

één jaar geleden

Gewoon precies hetzelfde wat wij gebruiken, Brauzz wasdoekjes en geen wasverzachter.

één jaar geleden

Hier gewoon wat ik altijd gebruik 😅 heb het niet aangepast toen mijn zoontje werd geboren.

één jaar geleden

Eerste keer kleertjes wassen hebben we met Klok gedaan. Daarna gewoon ons eigen wasmiddel toen bleek dat ze geen gevoelige huid heeft.

één jaar geleden

Reactie op Babymama3

Hey Ik zou beginnen met le chat kost wel een beetje duur maar dat is wel ...
Dit gebruikte ik ook de eerste maanden. Ik gebruik nooit wasverzachter.

één jaar geleden

Wij gebruiken altijd al een geschikt wasmiddel van Zeepje, bevalt heel goed.

één jaar geleden

Wij puur van de AH en erna overgestapt op eigen wasmiddel 😊

één jaar geleden

Wij gebruiken neutral voor onze kleine en straks voor zn broertje

één jaar geleden

Reactie op Annemiek M

Wij puur van de AH en erna overgestapt op eigen wasmiddel 😊
Hoezo eigen wasmiddel?

één jaar geleden

Gebruik mijn hele leven al Neutral waspoeder. Is parfumvrij en heel vriendelijk voor je huid. Prima geschikt voor je kindje. :-) Plus: het zit in een kartonnen doos en je doet heel lang met eentje, dus ook nog goed voor het milieu. ;-)

één jaar geleden

Reactie op Annemiek M

Wij puur van de AH en erna overgestapt op eigen wasmiddel 😊
Hier precies hetzelfde!

één jaar geleden

Ik had bij de eerste alles apart met neutral gewassen.. wantjaa dit las ik overal.. deze neutral stond ook bij de wasmachine toen de kleine er was.. kraamzorg kwam.. Ik denk wat ruiken die kleren opeens lekker.. zegt ze.. ja ik heb robijn gepakt hoor.. dat neutral ruikt nergens naar.. hahaha lekker nuchter.. ging helemaal goed! Indd zonder wasverzachter.. en zo kun je het ook bij je eigen kleren wassen en heb je geen gedoe..😁 en mocht je kindje er op reageren kun je altijd zo overschakelen.

één jaar geleden

Wij gebruiken Seepje, en geen wasverzachter (is ook beter voor je wasmachine). Dat je kleren niet meer ruiken wen je vanzelf aan, en wil je eens goed af van zweetgeuren ofzo, kun je dat beter niet verbloemen maar juist eens met een beetje Biotex erbij wassen. Voor de wasbare luiers moet ik sowieso over op poederwasmiddel, terwijl ik nu alleen vloeibaar gebruik, dus dat wordt wrs Neutral.