6 Reacties

MOD

14 dagen geleden

Hi Annie, Helaas zijn er nog geen reacties gekomen op je vraag. Als je jouw vraag rapporteert, kan jouw topic naar het algemene forum verplaatst worden. Wij zijn zelf met het vliegtuig op vakantie gegaan afgelopen jaar/aankomend jaar. Maar toen mijn oudste 7 maanden was, zijn we met de auto naar zuid Frankrijk gegaan. Wij hebben een overnachting gedaan en iedere 2u een tijdje gestopt. Zo kon hij spelen, eten/drinken etc. Verder vind ik het fijn om wat speelgoed bij de hand te hebben en lekkers. Filmpjes kijken/spelletjes spelen is in het vliegtuig goed te doen maar in de auto wellicht wat lastiger. Fijne vakantie iig!

14 dagen geleden

De tip is snachts rijden zodat je zoveel mogelijk km kan maken als hij slaapt.

13 dagen geleden

Wij gaan ‘s avonds rijden zodat we de nacht slaap in de auto pakken! Verder heb ik een organizer besteld waar de iPad in kan. Eigenlijk doen we nooit schermtijd maar voor in de auto zo lang vind ik het prima. Boekjes nemen wij mee en ik heb een gister spinner aan het raam. En heel veel snacks! Wij willen rond 8 uur ergens gaan ontbijten zodat hij even kan uitrazen en rond 11 uur komen we als het goed is aan op bestemming.

11 dagen geleden

Krentjes.. Hahaha gewoon om tijd te rekken en dan krentje voor krentje geven.. als je tenminste een dochter hebt die beetje van eten houdt. Hierdoor konden we bij onze oudste dochter toen zij rond de 14 maanden was vorig jaar echt rekken.. en verder gewoon wat speelgoed voor in de handen wat geluid maakt.. wij hadden toen va v tech zo'n tablet iets een bal en wat boekjes .

11 dagen geleden

Reactie op Lynn C

Krentjes.. Hahaha gewoon om tijd te rekken en dan krentje voor krentje gev ...
Gepofte spelt is ook een hit bij ons! Geen stikgevaar want ze worden zacht en vallen uit elkaar in de mond, wel klein genoeg om wat extra moeite te moeten doen om ze te pakken. Het kan mijn zoontje echt even bezig houden

5 dagen geleden

Wij hebben net een rit van 8 uur gemaakt. Tip als je met z’n tweeen bent: ga achterin er bij zitten. Volgens mij heeft ze de dag van der leven gehad met non stop entertainment 😊