10 Reacties

2 dagen geleden

Hier net hetzelfde, zoontje van 1,5j gooit ook met alles dat hij vastheeft. Ook veranderd zijn mood soms snel, van lachen naar plots slaan met het handje, slaat ook vaak... moet pas binnen enige tijd naar k&g dus weet ook niet hoe of wat. Heel vervelend want wij kunnen hem zo zijn eten niet zelf laten nemen, gooit direct zijn bordje op de grond..

2 dagen geleden

Ja echt heel irritant. We hebben al geprobeerd terug te geven en te zeggen, gooien doen we niet, geef het mama netjes aan. We hebben al geprobeerd te negeren, boos te worden. Het is gewoon super vervelend, aangezien het elke keer gebeurt..😐

2 dagen geleden

Wij proberen haar sinds het begin te leren dat ze dingen op tafel kan leggen. Haar eten, drinken, speelgoed en dat dat dan ook betekent dat ze ergens klaar mee is. Werkt over het algemeen best goed. Denk dat ze 60 procent van de tijd haar spullen op tafel legt en de andere 40 procent gooit ze alsnog. Denk dat het ook een beetje actie-reactie is.

2 dagen geleden

Oh ja hier ook, kan ook niet een bordje met brood ofzo geven want gooit alles gelijk op de grond. Leg de stukjes brood nu maar op de tafel. Maar met warm eten gaat dat natuurlijk niet. Echt heel vervelend maar zal uiteindelijk wel weer over gaan...

2 dagen geleden

Reactie op Kaastosti

Wij proberen haar sinds het begin te leren dat ze dingen op tafel kan legge ...
Is ook zo hoor, ben ook echt bezig met terug geven en dan zeggen, leg het nu eens op tafel of geef het aan mama oid.. alleen is wel frustrerend als ze het dan wel doet en de volgende keer gewoon weer gooien. Haha😇

2 dagen geleden

Reactie op Koetje 123

Oh ja hier ook, kan ook niet een bordje met brood ofzo geven want gooit all ...
Ja broodje geef ik haar ook zo inderdaad. Warm eten is hier inderdaad ook drama, als ze het niet eens is gooien en slaan🤷‍♀️. Dus dan maar gewoon het eten op de lepel en voeren, anders krijgt ze niks binnen..😵

2 dagen geleden

Reactie op Marielltsje591

Ja broodje geef ik haar ook zo inderdaad. Warm eten is hier inderdaad ook d ...
Ja dat doe ik ook maar hij wil ook zelf eten dus dan grijpt ie de lepel of vork en dan ipv naar zn mond gaat eerst zn arm met een zwaai omhoog en dan naar zn mond maar ja, dan zit er inmiddels natuurlijk niks meer op de lepel en ligt het alsnog op de grond. 🥴

VRIEND

2 dagen geleden

Reactie op Koetje 123

Ja dat doe ik ook maar hij wil ook zelf eten dus dan grijpt ie de lepel of ...
Herkenbaar

één dag geleden

Reactie op Marielltsje591

Is ook zo hoor, ben ook echt bezig met terug geven en dan zeggen, leg het n ...
Haha ja je blijft wel bezig idd 😂, zeg ik terwijl ik net minimaal 200 ml melk van de grond heb gedweild 😂 Leuke hobby, zo'n dreumes. Huis is al tijden niet echt schoon geweest

één dag geleden

Reactie op Kaastosti

Haha ja je blijft wel bezig idd 😂, zeg ik terwijl ik net minimaal 200 ml m ...
Haha nou dat dus. Gelukkig helpt oma zo nu en dan ff met het huis.