9 Reacties

2 maanden geleden

Ik lees graag mee want bij ons is het Hema kussen ook veel te slap geworden.

2 maanden geleden

Reactie op Elvira-y

Ik lees graag mee want bij ons is het Hema kussen ook veel te slap geworden ...
Ja hè! Ik zat zelf te denken om de vitapur te kopen aan gezien die goed beoordeeld wordt ☺️

2 maanden geleden

Ik heb een peuterkussen van de IKEA slaapt mijn dochter al bijna jaar op in januari gekocht bij haar peuterbed en daar slaapt ze goed op en voor bij oma slaapt ze in een grote meisjes bed 1 persoons en een dekbed zonder hoes die ook zo in de wasmachine kan doen en kussen is soort van schuim met een binnenkant van een normaal kussen van dat wollig spul ik lig er wel is bij haar op bed en ligt echt heerlijk

vorige maand

Cloud Kiddo voor de meiden. Echt top!

vorige maand

Kussen? Liggen jullie peuters al op een plek dan? Hier zwemt ze het hele bed nog door. Vinden jullie kindjes het fijn?

vorige maand

Ja ze ligt op 1 plek. En ze begon op de bank zelf op een kussentje te liggen met haar hoofd en dan deed ze net of ze sliep, dus toen vroeg ik of ze ook een kussen in bed wilde. Ze slaapt er sinds haar 2 jaar en 2 maanden ongeveer mee.

vorige maand

Het Hema kussen is echt niks inderdaad! Wij hebben nu eentje van Petite Amelie en die is top

vorige maand

Reactie op Blije Clara

Kussen? Liggen jullie peuters al op een plek dan? Hier zwemt ze het hele be ...
Hier is hij eigenlijk nooit het helebed door gegaan . Bij ons begon het met 1 jaar dat hij op zijn knuffels ging slapen

3 weken geleden

Reactie op iettt

Cloud Kiddo voor de meiden. Echt top!
Hier ook!