16 Reacties

3 jaar geleden

Van kruitvat zijn super handig en ze hebben deze week zo’n goede aanbieding!! 4 pakken van 12 stuks voor €5,-! Zijn wel vaak uitverkocht maar via internet ook zo besteld!

3 jaar geleden

Hoi hoi, ik had na de vorige bevalling een tip gehad van de verpleegkundige. Zij raadde tena discreet of maandverband van de Hema zodra het hefige bloeden voorbij was. De twee merken hadden geen plastic laagje waardoor het beter ademt. De Tena was best een dik verband dus deze gebruikte ik vrij snel, vond ik veel fijner dan die gigantische kraamverbanden. Allebei goed bevallen, dus ben van plan deze weer te gebruiken!

3 jaar geleden

Eerst kraamverband van Kruidvat merk en daarna bio cotton maandverband waar dus geen parfum in zit. Mocht je hechtingen hebben is dat met parfum echt vreselijk het brand dan enorm

3 jaar geleden

Heb als maandverband nu de cotton variant van always. Heel fijn dat er geen plastic laagje op zit. Voelde echt heel fijn weer maandverband in te kunnen. Ervoor gebruikte ik de discreet broekjes van tena ipv kraamverband. Met een net broekje met kraamverband lekte ik echt te snel door.

3 jaar geleden

Tip, doe de maandverband voortijd even in de vriezer! Dit zorgt voor veel verkoeling 👌🏻😜

3 jaar geleden

Yoni incontinentie verband. Fantastisch fijn als kraamverband.

3 jaar geleden

De zwarte broekjes van tena lady 😊

3 jaar geleden

Ik vond dit ideaal! Heb vanuit het ziekenhuis eerst 1a2 dagen kraamverband gebruikt en daarna overgegaan op deze broekjes, zijn wel duurder dan maand/kraamverband maar vond dit zoveel fijner zitten!

3 jaar geleden

Ik gebruikte de eerste paar dagen het kraamverband uit mijn kraampakket. Na 4 dagen overgestapt op de cotton maandverband van de kruidvat omdat ik nauwelijks vloeide

3 jaar geleden

Eerst uit kraampakket en daarna katoenen maandverband van always.

3 jaar geleden

Reactie op Sammie02

Ik gebruikte de eerste paar dagen het kraamverband uit mijn kraampakket. Na ...
Ik heb ook de 100% katoenen van kruidvat, vind ze ideaal! De kleinere inlegverbanden van het kraampakket vond ik vervelend omdat ze wat te smal waren en daardoor naar over mn hechtingen schuurden

3 jaar geleden

Reactie op Boysmom97

Eerst kraamverband van Kruidvat merk en daarna bio cotton maandverband waar ...
Ik kan sws niet tegen geparfumeerde verbanden. Dan jeukt het vanonder enorm laat staan met hechtingen brrr

3 jaar geleden

Deze vond ik echt heel prettig. Zowel qua materiaal als qua vorm/dikte: https://www.ekoplaza.nl/nl/producten/product/kraamverband-0001105081

3 jaar geleden

Ik gebruik sanature 100% cotton maandverband, was een tip van mijn kraamzorg! Superfijn omdat het helemaal natuurlijk is, zonder plastic laagje Heb 2 dagen kraamverband gebruikt maar heb eigenlijk maar heel weinig gebloed dus nooit een vol gehad 😅

3 jaar geleden

Ik kreeg bij mijn vorige bevalling de tip om Kotex maandverband te halen