86 Reacties

één maand geleden

Hoi, ja ik ben ook weer zwanger! Eerste keer na 15 rondes met hormonen zwanger geraakt en nu na 3 rondes niet echt proberen. Heeeel blij mee. Mijn zoontje van 25 april 2023 en ben nu 23 april 2025 uitgerekend. Zou wat zijn als ze dezelfde verjaardag krijgen.

één maand geleden

Reactie op Tessel-M

Hoe gaat het nu bij jullie? Ik ben nu 36 weken en merk echt heel erg de fys ...
Hier de 31 weken voorbij en ik heb nu weer een fase dat het best wel goed gaat. Ik loop iets minder snel en tillen gaat minder goed, maar dat doet mijn vriend het meest gelukkig. Soms heb ik ook fases met iets meer rugpijn. Volgens mij ligt het echt aan de houding van de baby ook.

13 dagen geleden

Even klagen hoor: ik ben nu 38+5 en merk dat ik echt nog maar zo weinig kan. Mis de momenten met mijn zoontje echt: van het stoeien tot fietsen tot gewoon lekker spelen op de grond.. ik kan niet wachten om straks weer in energie etc te kunnen opbouwen ipv alleen maar minder minder minder te kunnen. Hoe ervaren jullie dat? Zijn er meer al 30+ die dit herkennen en hoe gaan jullie hiermee om? Ik kan nu nog max een uur van bed af waardoor er veel overgenomen wordt door mijn man en opa en oma veel bijspringen, wat super fijn is dat dat kan..

13 dagen geleden

Reactie op Tessel-M

Even klagen hoor: ik ben nu 38+5 en merk dat ik echt nog maar zo weinig kan ...
Helemaal herkenbaar, 39+5 en een dochter van bijna 17 maanden. Ik ben kapot haha. Mijn man werkt 4 dagen dus die dagen samen duren echt lang. Aan de andere kant wil ik van elk moment met haar alleen genieten🤭

13 dagen geleden

Reactie op zonnebloem305

Helemaal herkenbaar, 39+5 en een dochter van bijna 17 maanden. Ik ben kapot ...
Oh wauw werkt hij nog 4 dagen? En lukt het jou nog een hele dag? Respect hoor! Fijn dat je nog zoveel ervan kan genieten.. ik vind het heerlijk om even beneden te zijn of te helpen met alle verzorging maar merk dat het al snel teveel is helaas en dan wordt ik ook door mijn man weer naar bed gestuurd (de bank ligt niet meer lekker genoeg helaas)

13 dagen geleden

Reactie op Tessel-M

Oh wauw werkt hij nog 4 dagen? En lukt het jou nog een hele dag? Respect ho ...
Het lukt met moeite, en vaak komt mijn moeder of zusje even langs om te helpen. Maar echt pittig he. Anders dan een eerste zwangerschap. Wat heftig joh dat je max een uur even wat kunt doen.. Wel heel fijn alle hulp. Nou hopelijk zijn de kindjes er snel 🤗🤞🏼

13 dagen geleden

Reactie op Tessel-M

Even klagen hoor: ik ben nu 38+5 en merk dat ik echt nog maar zo weinig kan ...
32 weken nu. Zoon van 16 april 2023! Snap wel wat je zegt idd over dat je die momentjes van spelen enz mist.. heel herkenbaar!! Al weet ik niet of hij er echt last van heeft. Maar toch het knaagt. Kheb nog 2 dochters ook en mn man op de vaart ⚓️. Die komt rond de 39 weken voor een maand naar huis. Nu alleen zaterdags/zondags. Die dagen wil ik ook echt bij komen, bankhangen en bed liggen. Mega bekken pijn! Succes nog ff🤎

13 dagen geleden

Reactie op Tessel-M

Even klagen hoor: ik ben nu 38+5 en merk dat ik echt nog maar zo weinig kan ...
Oh wat naar zeg! Hier inmiddels 33+5 en heb nu sinds een goede week serieuzere klachten. En flinke pijntjes. Ik werk nog wel 36u maar dochter tillen vind ik lastig. Mijn partner doet heel veel met onze dochter en ondanks dat ik dat fijn vind, vind ik het ook lastig dat ze zo naar hem toetrekt. Ik mis haar :(

13 dagen geleden

Reactie op Kaastosti

Oh wat naar zeg! Hier inmiddels 33+5 en heb nu sinds een goede week serieuz ...
Ik probeer het te relativeren en te genieten van elke knuffel maar hij begint nu elke keer keihard te krijsen als papa weg gaat 😭 dan moet voor mijn gevoel zo snel mogelijk iets leuks verzinnen.. Nouja het was een langzaam proces en het einde is in zicht laten we maar zeggen

13 dagen geleden

Reactie op Tessel-M

Ik probeer het te relativeren en te genieten van elke knuffel maar hij begi ...
Nog even! 💪 Met welk termijn kwam je zoon?

13 dagen geleden

Reactie op Kaastosti

Nog even! 💪 Met welk termijn kwam je zoon?
39 precies, dat ben ik overmorgen dus 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

13 dagen geleden

Thanks voor de reacties en herkenning! Moest het even kwijt 😇

13 dagen geleden

Reactie op Tessel-M

39 precies, dat ben ik overmorgen dus 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Oeh nou hopen dat het klopt wat ze zeggen, dat de tweede rond hetzelfde termijn komt 😁. Ben benieuwd 😀

6 dagen geleden

Reactie op Tessel-M

Thanks voor de reacties en herkenning! Moest het even kwijt 😇
Heee, ben je al bevallen? En hoe gaat het?

6 dagen geleden

Reactie op Kaastosti

Heee, ben je al bevallen? En hoe gaat het?
Hey lief dat je het vraagt. Helaas nog niet (nu 39+5) en heb er een blaasontsteking bij gekregen waarvoor ik nu nog 4 dagen antibiotica moet slikken. En ik heb streptokokken B waardoor ik gekozen heb voor een infuus tijdens de bevalling en het hele verhaal er ietsje ander uit ziet (allemaal sinds gisterenmiddag bekend). Gaat dus even wat minder. Kwa energie etc zit ik ook op een bijna minimum, half uurtje beneden met de kleine is al veel.. nog eeeeeven volhouden dus. En hoe gaat het met jou?

6 dagen geleden

Reactie op Tessel-M

Hey lief dat je het vraagt. Helaas nog niet (nu 39+5) en heb er een blaason ...
Pfff wat een flink einde van de zwangerschap wel! Hopelijk heb je er niet teveel last van! En wat blijft de baby lekker zitten. Ik ben bijna 35 weken en moet nog iets meer dan een week werken tot mijn verlof. Kijk er inmiddels wel echt naar uit. Lekker de babybubbel in, en dutjes doen 's middags. 36u werken gaat nog wel maar wordt wel steeds iets lastiger 🙈

5 dagen geleden

Reactie op Kaastosti

Pfff wat een flink einde van de zwangerschap wel! Hopelijk heb je er niet t ...
Oh wow wat knap dat je doorwerkt tot 36 weken! En al helemaal met een kleine erbij! Aftellen!😍

5 dagen geleden

Reactie op Ina33

Oh wow wat knap dat je doorwerkt tot 36 weken! En al helemaal met een klein ...
Thanks! Ik tel echt af! Moet wel zeggen dat dat alleen kan omdat ik zitwerk heb, dus ik heb alleen last van mn houding en vermoeidheid. En thuis doet mijn partner echt heel heel veel met onze dochter dus dat zorgt er ook voor dat ik minder last van mijn rug heb. Zonder hem was dat niet gelukt denk ik

4 dagen geleden

Mijn vriendin is nu 29 weken zwanger van de 2e, ons 1e kindje is nu bijna 1.5 jaar (van 4 april 2023, dus niet echt na april).

3 dagen geleden

Reactie op Drummer4ever

Mijn vriendin is nu 29 weken zwanger van de 2e, ons 1e kindje is nu bijna 1 ...
Wat leuk om te lezen onze zoon is ook van 4 april