86 Reacties

3 dagen geleden

Nee niet zwanger , maar de wens is er wel.

13 uur geleden

Hier inmiddels bevallen van onze prachtige dochter. We hebben de introductie aan ons zoontje heel rustig gedaan, hij was al even wakker maar nog boven met opa en oma toen we thuis kwamen en toen hij beneden kwam zat ik op de bank en kwamen ze naast ons zitten. Grote ogen maar wel het begrip ‘baby’ en de naam meteen wijzen naar haar. Nu 2 dagen later komt hij geregeld kijken bij mama, durft hij een kusje te geven en is doei zeggen tegen de baby al onderdeel van zijn slaapritueel geworden (wijst zelf naar de deur en zegt baby na het verhaaltje lezen). Zo bijzonder hoe hij het op zijn jonge leeftijd op zijn eigen manier al snapt. De kleine meid slaapt trouwens overal doorheen en is mega chill dus daar hebben we mazzel mee 🩷 helemaal happy hier dus. Voor de dames richting de laatste loodjes: het is zwaaaaaar op het einde met zo’n dreumes erbij dus nog even volhouden 💪🏻

13 uur geleden

Reactie op Kaastosti

Pfff wat een flink einde van de zwangerschap wel! Hopelijk heb je er niet t ...
Eerste verlofdag! Geniet ervan 🫶🏻 lekker je rust pakken en opladen voor de allerlaatste loodjes :) Ik ben uiteindelijk met 40+2 bevallen op 21 september dus we gaan nu dag 3 in. (Nog vergeten in berichtje hiervoor)

13 uur geleden

Reactie op Tessel-M

Eerste verlofdag! Geniet ervan 🫶🏻 lekker je rust pakken en opladen voor d ...
Jaaaaaaa gefeliciteerd, wat een goed nieuws! Alles helemaal goed gegaan met de bevalling? Heb je je klachten nu nog? Ik werk nog 3 dagen, letsgo! En dan hopelijk zo'n 4 weken zoveel mogelijk dutjes doen 😀

12 uur geleden

Reactie op Tessel-M

Hier inmiddels bevallen van onze prachtige dochter. We hebben de introducti ...
Awh gefeliciteerd 🩷 Wat mooi om te lezen ook ☺️lekker genieten met z’n allen🙏