9 Reacties

3 jaar geleden

Mag zo'n wiegje wel ?

3 jaar geleden

Ik zou zelf de sluier eraf halen. Bij de 1e had ik ook een sluier of hoe t mag heten. Ik heb t meteen eraf gehaald. Voelde mij er niet prettig bij mocht het perongeluk in de wieg terecht komen

3 jaar geleden

Ik zou het ook zonder sluier doen. Dit wordt afgeraden owv de lucht-ventilatie

3 jaar geleden

Reactie op Cassidy25

Mag zo'n wiegje wel ?
Waarom zou dat niet mogen? Uit interesse

3 jaar geleden

Reactie op Mone01

Waarom zou dat niet mogen? Uit interesse
Nou omdat de zijkant dicht is met dat kleedje wat er in ligt. Ik heb begrepen de zijkanten altijd open moeten zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Cassidy25

Nou omdat de zijkant dicht is met dat kleedje wat er in ligt. Ik heb begrep ...
Dat klopt niet helemaal; het kan zolang het een ademende stof is (dus bijv katoen) zonder vulling etc. Mocht onverhoopt de baby dan er tegenaan rollen , dan kan het nog steeds ademen.

VRIEND

3 jaar geleden

Pas wel echt op met een hemeltje. Hier is het dicht maar bij spijlen kan het echt gevaarlijk zijn. Mijn nichtje heeft het te pakken gekregen en het zat dus helemaal om haar nek heen gewikkeld. Mijn schoonzusje kwam er net op tijd achter.

3 jaar geleden

Wij hebben zo'n zelfde soort wiegje (mijn oude wiegje) het hemeltje moeten we nog opzetten dus ik lees graag even mee 馃槄 Onze wieg is ook aan de zijkant dicht, met ademend katoen, maar heb sowieso gelezen dat je hem beter weg kan halen als ze gaan grijpen, omdat ze er dan in zouden kunnen verstikken. Denk wel dat die kans kleiner is met een dicht wiegje dus wij kijken het even aan hier thuis 馃槉

3 jaar geleden

Alles hebben we van katoen dat vind ik belangrijk