14 Reacties

2 jaar geleden

Ff een vraag hoor...maar baby's heb en geen schoenen nodig....pas als ze gaan lopen

2 jaar geleden

Fleece slofjes?

2 jaar geleden

Reactie op Sweethome

Ff een vraag hoor...maar baby's heb en geen schoenen nodig....pas als ze ga ...
Of slofjes natuurlijk. Vandaar ook dit topic, zoekend naar iets passend en warm voor de winter en vooral comfortabel :)

2 jaar geleden

Hebben net de slofjes van little Riots gekocht, bevallen erg goed! Blijven goed zitten en staan ook nog leuk😉. Ongevraagd advies; ik heb jarenlang kinderschoentjes aangemeten en verkocht, idd wachten met schoentjes kopen tot de kindjes echt goed los kunnen lopen, en ook dan met flexibele zool. Babyvoetjes bestaan voor het grootste gedeelte uit kraakbeen en harde stugge schoentjes zijn dan echt een no go😇.

2 jaar geleden

Reactie op Rivr

Hebben net de slofjes van little Riots gekocht, bevallen erg goed! Blijven ...
Precies dit idd. Ik vind zelf de little riots niet mooi. Iemand nog vergelijkbare slofjes die niet uitgaan en anti slip hebben?

2 jaar geleden

Reactie op Rivr

Hebben net de slofjes van little Riots gekocht, bevallen erg goed! Blijven ...
Dank voor je advies, daar kan ik wat mee. ☺️

2 jaar geleden

Precies dit idd. Ik vind zelf de little riots niet mooi. Iemand nog vergeli ...
Lodger slofjes.

2 jaar geleden

Reactie op LucyTeamApril2023

Of slofjes natuurlijk. Vandaar ook dit topic, zoekend naar iets passend en ...
Vind ik niet nodig.. Binnen is het warm zat...gewoon sokken...en buiten baby in de zak in de wagen en klaar.... Sloffen en schoenen ...niet nodig zolang ze niet lopen

2 jaar geleden

Reactie op Sweethome

Vind ik niet nodig.. Binnen is het warm zat...gewoon sokken...en buiten ba ...
Ze vraagt volgens mij naar aanraders. Verder wordt er geen mening gevraagd of andere het wel of niet nodig vinden. 💋

2 jaar geleden

Ik heb slofjes van Lodger gekocht

2 jaar geleden

Hier gewoon slofjes van de prenatal

2 jaar geleden

Reactie op Sweethome

Vind ik niet nodig.. Binnen is het warm zat...gewoon sokken...en buiten ba ...
Mijn baby komt buiten toch ook echt zeer regelmatig uit de kinderwagen, of zit in de maxicosi. Dan zijn slofjes toch wel erg lekker! Maar als je kind nooit de wagen uit komt kan ik begrijpen dat slofjes overbodig zijn.

2 jaar geleden

Ik heb hier van die teddy fleece slofjes gekocht https://jolines.nl/product-categorie/slofjesschoentjes/