17 Reacties

MOD
2 jaar geleden
Geen tips, heb zelf een 4moms. Heb je toevallig een kidsmill kinderstoel? Daar kan je van de newbornzit een wipstoeltje maken zeg maar. Houd er wel rekening mee dat kindjes in de meeste wipstoeltjes niet meer mogen zodra ze kunnen zitten.
Heb je toevallig niet een babygym waar de kleine onder kan liggen?

2 jaar geleden
Wij hebben de Chicco Hoopla. Kan wippen of kun je vast zetten. Hele stevige stoel waar mijn andere zoontje later ook tot een jaar of 3 nog op kon zitten.

2 jaar geleden
Reactie op Sem_
Geen tips, heb zelf een 4moms. Heb je toevallig een kidsmill kinderstoel? D ...
Waarom mogen dje niet meer als ze kunnen zitten?🙃

2 jaar geleden
Reactie op Sem_
Geen tips, heb zelf een 4moms. Heb je toevallig een kidsmill kinderstoel? D ...
Wij hebben een maxi cosi eetstoel, weet even niet meer hoe die heet.
Ik wist niet dat ze niet meer in een wipstoeltje mogen als ze kunnen zitten, weet je ook waarom dat is?
Vandaag ging ze voor het eerst van schuin achterover zitten/liggen ineens zelf tot zit

2 jaar geleden
Wij hebben een babybjörn en een MaxiCosi Kori.
De babybjörn is een echte wipstoel. Onze jongetjes kunnen ook echt zelf hem in beweging brengen met hun beentjes om te wippen. Hij is alleen achterlijk duur, maar ook tweedehands worden ze ook genoeg aangeboden in goede staat.
De MaxiCosi Kori ben ik wat minder enthousiast over. Ze schuiven wat te ver naar beneden en hij wipt ook niet echt lekker. Past wel mooi in het interieur 😜

MOD
2 jaar geleden
Reactie op IlseEich
Wij hebben een maxi cosi eetstoel, weet even niet meer hoe die heet.
Ik wi ...
De meeste stoeltjes geven daarin zelf dit advies wel/niet ivm veiligheid (dat ze eruit kunnen vallen/klimmen). Dit is niet met ieder stoeltje zo, maar wel goed om op te letten. Deze site deelt het bijv ook
https://www.kinderveiligheid.nl/adviezen/tips-en-advies/wipstoel
Voor aankooptips heeft 24 ook een artikel
https://www.24baby.nl/baby/babyspullen/wipstoel/
Prenatal (en daardoor ook babypark en babydump) heeft iig sale en dacht ook korting op wipstoeltjes!

2 jaar geleden
Reactie op Sem_
De meeste stoeltjes geven daarin zelf dit advies wel/niet ivm veiligheid (d ...
Dank voor de info. Je zou denken ze zitten vast dus valt mee🤭

2 jaar geleden
Wij hebben een chicco hoopla. Prima ding, heel termen over. Kan tot de 18 kilo. Ik vind het ideaal want mijn dochter van bijna 3(14kilo) zit er ook weleens op. Super handig.