17 Reacties

2 jaar geleden

Qute bouncer? Is tot 9 kilo. Ik had er 1 via Vinted gekocht. Super ding!

2 jaar geleden

Ligt eraan wat je kleine nu weegt? Vele gaan maar tot 9kilo. Zou ik afwegen of je nu nog zo eentje koopt of eentje die meer kilo kan dragen.

2 jaar geleden

Reactie op Gamine

Qute bouncer? Is tot 9 kilo. Ik had er 1 via Vinted gekocht. Super ding!
Ja deze is wel fijn en je kunt hem daarna als stoel gebruiken tot 15 kg

2 jaar geleden

Reactie op lies5678

Ja deze is wel fijn en je kunt hem daarna als stoel gebruiken tot 15 kg
O! Dat wist ik niet. Enig idee hoe? Ik heb geen instructies erbij gekregen ofzo 😅

MOD

2 jaar geleden

Geen tips, heb zelf een 4moms. Heb je toevallig een kidsmill kinderstoel? Daar kan je van de newbornzit een wipstoeltje maken zeg maar. Houd er wel rekening mee dat kindjes in de meeste wipstoeltjes niet meer mogen zodra ze kunnen zitten. Heb je toevallig niet een babygym waar de kleine onder kan liggen?

2 jaar geleden

Baby Björn werkt hier goed. Tweedehands op marktplaats gekocht want nieuw vond ik zoooo duur😅

2 jaar geleden

Wij hebben er eentje van koelstra. Ik weet niet precies welk type want we hebben hem gekregen. Hij is heel basic maar superfijn. Baby wipt een beetje op en neer als ze zelf beweegt maar verder zitten er geen fancy functies op. Heel blij mee 😁

2 jaar geleden

Wij hebben de Chicco Hoopla. Kan wippen of kun je vast zetten. Hele stevige stoel waar mijn andere zoontje later ook tot een jaar of 3 nog op kon zitten.

2 jaar geleden

Reactie op Sem_

Geen tips, heb zelf een 4moms. Heb je toevallig een kidsmill kinderstoel? D ...
Waarom mogen dje niet meer als ze kunnen zitten?🙃

2 jaar geleden

Reactie op Marit05

Ligt eraan wat je kleine nu weegt? Vele gaan maar tot 9kilo. Zou ik afwege ...
Ze weegt nu 5.9 kilo, dus dan zou ze nog wel even door kunnen met de meesten!

2 jaar geleden

Reactie op Sem_

Geen tips, heb zelf een 4moms. Heb je toevallig een kidsmill kinderstoel? D ...
Wij hebben een maxi cosi eetstoel, weet even niet meer hoe die heet. Ik wist niet dat ze niet meer in een wipstoeltje mogen als ze kunnen zitten, weet je ook waarom dat is? Vandaag ging ze voor het eerst van schuin achterover zitten/liggen ineens zelf tot zit

2 jaar geleden

Wij hebben een babybjörn en een MaxiCosi Kori. De babybjörn is een echte wipstoel. Onze jongetjes kunnen ook echt zelf hem in beweging brengen met hun beentjes om te wippen. Hij is alleen achterlijk duur, maar ook tweedehands worden ze ook genoeg aangeboden in goede staat. De MaxiCosi Kori ben ik wat minder enthousiast over. Ze schuiven wat te ver naar beneden en hij wipt ook niet echt lekker. Past wel mooi in het interieur 😜

MOD

2 jaar geleden

Reactie op IlseEich

Wij hebben een maxi cosi eetstoel, weet even niet meer hoe die heet. Ik wi ...
De meeste stoeltjes geven daarin zelf dit advies wel/niet ivm veiligheid (dat ze eruit kunnen vallen/klimmen). Dit is niet met ieder stoeltje zo, maar wel goed om op te letten. Deze site deelt het bijv ook https://www.kinderveiligheid.nl/adviezen/tips-en-advies/wipstoel Voor aankooptips heeft 24 ook een artikel https://www.24baby.nl/baby/babyspullen/wipstoel/ Prenatal (en daardoor ook babypark en babydump) heeft iig sale en dacht ook korting op wipstoeltjes!

2 jaar geleden

Reactie op Sem_

De meeste stoeltjes geven daarin zelf dit advies wel/niet ivm veiligheid (d ...
Dank voor de info. Je zou denken ze zitten vast dus valt mee🤭

2 jaar geleden

Wij hebben een chicco hoopla. Prima ding, heel termen over. Kan tot de 18 kilo. Ik vind het ideaal want mijn dochter van bijna 3(14kilo) zit er ook weleens op. Super handig.

2 jaar geleden

Ik heb zelf de nuna leaf een hele fijne stevige wipper! Bij babypark in wormerveer hebben ze boven een outlet waar vaak voordelige artikelen te vinden zijn. Zo had ik mijn wipper nieuw voor 110 euro 😁

2 jaar geleden

Reactie op Sem_

De meeste stoeltjes geven daarin zelf dit advies wel/niet ivm veiligheid (d ...
Dankjewel voor alle info! Super handig 😊