609 Reacties

één jaar geleden

Mijn start: De zon voelt heerlijk in mijn nek, terwijl ik op de bank achter mijn laptopje zit 🌞

één jaar geleden

Gisteravond laat was ons zoontje heel erg aan het huilen omdat hij nog wilde slapen, maar was doorgelekt. Hij hing tegen mij aan, maar toen zijn broertjes in de buik contact met hem maakte door tegen hem aan te trappelen, stopte hij met huilen 🥰

één jaar geleden

Wat een leuk topic! Vanmorgen was onze dochter al heel vroeg wakker, dus we namen haar nog even bij ons in bed. Dan komt ze heerlijk knuffelen en zegt ze: mama lief! 🥰 Dan ben ik al bijna weer vergeten dat het pas half 6 is 😉

één jaar geleden

Goed idee! Ik heb een heerlijk rustige ochtend en geniet van het zonnetje in huis. Gisteravond was de baby druk aan het bewegen in m'n buik en voelde ik hem telkens langs mijn hand bewegen 😊

één jaar geleden

Mijn dochter van 3 keek laatst ineens naar me op toen we aan het knuffelen waren en toen zei ze ‘mama je bent mijn allerbeste vriend’ en ik vond het zo’n onbetaalbaar moment❤️

één jaar geleden

Heel goed idee! Gisteren zag ik bij de echo dat de baby aan haar eigen vingers aan het trekken was, en dat ze ondanks alle narigheid en spanning doorgaat met ontdekken en ontwikkelen, maakt me onwijs trots ♥️

één jaar geleden

Leuk topic! 😀 Vanmorgen tijdens de controle bij de gynaecoloog zagen we op de echo kind 1 tegen kind 2 zijn hoofd schoppen 😂 moesten er allemaal erg om lachen

één jaar geleden

Wat een mooi idee, mijn geniet moment was de afspraak bij de verloskundige vandaag alles was goed mochten naar het hartje luisteren . Verder geniet ik van het mooie nummer slaap maar en daar reageert de kleine op met schepjes 🥰

één jaar geleden

Afgelopen week had mijn bonuszoon spontaan de hele wc schoon gemaakt en nieuwe wc rollen heen gelegd. Meestal is die een echte puber, maar dit deed me ff goed😊

één jaar geleden

Ik ga aankomende zaterdag trouwen en met wat aanpassingen pas ik met mijn zwangere buik (en grotere borsten😅) in mijn droomjurk ❤️

één jaar geleden

Mijn man betrapte me gister op een stukje botercrème te willen eten dat op de grond was gevallen. Volgens hem zag ik eruit als een betrapt kindje, we hebben allebei nog nooit zo hard gelachen. Cravings doen rare dingen met je, maar we hadden wel lol😁

één jaar geleden

Dat mijn lieve moedertje de baby kamer aan het behangen is❤

één jaar geleden

Wat een fijn topic! Zo blij dat ik (met enige moeite) nog in m’n wielren-broek en op m’n racefiets pas met 26+4.

één jaar geleden

Reactie op Emily85

Wat een fijn topic! Zo blij dat ik (met enige moeite) nog in m’n wielren-b ...
Wauw, ik denk hoe dan 😊. Lekker fietsen om fit te blijven 💪🏻 goed bezig!

één jaar geleden

Vandaag met mijn dochter naar peutergym geweest. Voor het eerst naar een nieuwe groep en vond het heel erg leuk...en mijn dochter ook!

één jaar geleden

Mn peutertje van bijna 2 zegt de hele dag door "mama baby in de buik" 🥰 zo schattig! Ook zo gelachen, mn vriend is bezig om haar onze namen te leren. En toen vroeg hij: hoe heet mama? Zegt ze: mama babybuik 😂 Ik ben volgens mij niks meer dan een broedkip in haar ogen😜

één jaar geleden

Gister heeft mijn klas (en ouders) te horen gekregen wie mij gaat vervangen. Jongen uit de klas tegen mijn duo: “ pff nu gaat mijn lievelingsjuf weg” 🙈 Super schattig en we kunnen er allebei gelukkig hard om lachen!

één jaar geleden

Hoe mijn dochter van 2 mij aan kan kijken als ik iets voor haar doe. Zoals muts goed zetten. Dan kijkt ze mij intens lief aan en geeft een kus en zegt dan: dankjewel mamma Smelt

één jaar geleden

Samen in bad met mijn zoontje van 2,5. Samen spelen met het schuim, liedjes zingen, knuffelen. ❤️

één jaar geleden

Ik heb een manier gevonden om op mijn zwangerschapskussen op mn buik te kunnen liggen, and it feels soooo goood 🥹😍