7 Reacties

vorig jaar

Geen tips wat betreft wollen pyjama's. Maar ik gebruik sinds kort de 4 seizoenen slaapzak van puckababy (bizar duur, dus kijk op vinted evt). En sinds ik die gebruik is hij altijd lekker warm, zelfs zijn handjes! Slaapt er ook veel beter door.

vorig jaar

Geen pyjama maar wel wollen romper en broekje. Hier bevalt het prima. Kamertemperatuur is ongeveer hetzelfde hier. Kleine meid slaapt in dr wollen romper en broekje, slaapzak van 0.5TOG (lente deel van de 4 seizoenen puckababy, ze slaapt in die herfstslaapzak niet lekker), nunki lakentje en 2TOG dekentje. Als ze d'r wollen romper niet aan heeft doe ik nog wel een pyjama over dr romper aan.

vorig jaar

Reactie op Ina33

Geen pyjama maar wel wollen romper en broekje. Hier bevalt het prima. Kamer ...
Thanks voor je reactie! Miss dat ik er toch eens naar ga kijken😄. Wij hadden idd ook de Nunki! Maar ze wist het met 6.5 maand te presteren om eronderuit te komen🙈

vorig jaar

Reactie op Lisaxx094

Geen tips wat betreft wollen pyjama's. Maar ik gebruik sinds kort de 4 seiz ...
Ook altijd dan nog het overwegen waard! Wij hebben recent een 4 seizoenen van lodger gekocht, die gaan we vanavond eens testen.. maar ga je tip in gedachte houden.. thanks!

MOD

vorig jaar

Zelf geen ervaring mee maar ik ken wel 3 moeders die wollen romper en/of wolbroek gebruiken bij slapen. Mijn zoontje ligt nog onder lakentje en dekentje. Mijn jongens hebben zowel puckababy als Prénatal en Hema. Voordeel van Prénatal en Hema is 3 tog waar puckababy 2.5 de max is.

vorig jaar

Wij gebruiken een wollen romper (of anders bamboo) vaak in combinatie met een wollen broekje en lange mouwen shirt. Ze heeft dan ook een tog 3.0 slaapzak aan.

VRIEND

vorig jaar

Als de 4seizoenen slaapzak in de was zit en ik noodgedwongen een andere moet gebruiken dan krijgt mijn zoon een wollen maillot aan, vaak heeft hij ook een wollen romper aan. Wat ook fijn aan wol is dat het niet gelijk in de was hoeft als het nat geworden zijn, het is zelfreinigend.