7 Reacties

vorig jaar
Geen pyjama maar wel wollen romper en broekje. Hier bevalt het prima. Kamertemperatuur is ongeveer hetzelfde hier. Kleine meid slaapt in dr wollen romper en broekje, slaapzak van 0.5TOG (lente deel van de 4 seizoenen puckababy, ze slaapt in die herfstslaapzak niet lekker), nunki lakentje en 2TOG dekentje.
Als ze d'r wollen romper niet aan heeft doe ik nog wel een pyjama over dr romper aan.

vorig jaar
Reactie op Ina33
Geen pyjama maar wel wollen romper en broekje. Hier bevalt het prima. Kamer ...
Thanks voor je reactie! Miss dat ik er toch eens naar ga kijken😄. Wij hadden idd ook de Nunki! Maar ze wist het met 6.5 maand te presteren om eronderuit te komen🙈

vorig jaar
Reactie op Lisaxx094
Geen tips wat betreft wollen pyjama's. Maar ik gebruik sinds kort de 4 seiz ...
Ook altijd dan nog het overwegen waard! Wij hebben recent een 4 seizoenen van lodger gekocht, die gaan we vanavond eens testen.. maar ga je tip in gedachte houden.. thanks!

VRIEND
vorig jaar
Als de 4seizoenen slaapzak in de was zit en ik noodgedwongen een andere moet gebruiken dan krijgt mijn zoon een wollen maillot aan, vaak heeft hij ook een wollen romper aan. Wat ook fijn aan wol is dat het niet gelijk in de was hoeft als het nat geworden zijn, het is zelfreinigend.