32 Reacties

vorig jaar

Ik geef soja kokos yoghurt van alpro!

vorig jaar

Ik geef ook Alpro maar dan de normale yogurt met verschillende smaken. Perzik is hier favoriete

vorig jaar

Magere of half volle yoghurt met eventueel gepureerd fruit er door :)

vorig jaar

Ik geef volle biologische yoghurt van de AH met een beetje fruit erdoor heen. Echt een hit! En daarna heerlijk een cracotte op sabbelen 😁

vorig jaar

Griekse yoghurt of volle yoghurt is het gezondst omdat die het minst bewerkt zijn. Daarnaast is dat ook wat dikker, als ze zelf de lepel pakt vliegt niet alles door de keuken 🤪

vorig jaar

Wij hebben biologische halfvolle yoghurt met fruit erdoor

vorig jaar

Wij geven de volle yoghurt van Pur Natur. Voordeel van deze vind ik dat deze niet klontert en niet zo dun wordt

vorig jaar

In yoghurt van koemelk zit idd altijd suiker, maar wel van nature aanwezige suiker (melksuiker). (In soja yoghurt minder). Ik zou persoonlijk niet kiezen voor Nestlé of een andere yoghurt met fruitsmaak i.v.m de toegevoegde suikers, maar naturel yoghurt geven met fruit er doorheen. Maar dat is een persoonlijke keus. Zelf geef ik de bio yoghurt van Pur Natur en doe ik er iets van frambozen of bosbesjes doorheen. Ze is er dol op.

vorig jaar

Ik geef griekse yoghurt met een lepel fruitspread!

vorig jaar

Griekse yoghurt of volle yoghurt is het gezondst omdat die het minst bewerk ...
Je zou zeggen van wel he? Maar waarom geeft voedingcentrum aan magere of halfvolle yoghurt? Vraag het me gewoon af hoor, begrijp me niet verkeerd!

vorig jaar

Ik geef magere of halfvolle yoghurt gewoon omdat we dit in huis hebben. En dan met een klein lepeltje jam er doorheen. Sinds moment 1 al een succes hier🙈

vorig jaar

Reactie op Marielltsje591

Je zou zeggen van wel he? Maar waarom geeft voedingcentrum aan magere of ha ...
Dat vind ik dus ook zo lastig, overal staat wat anders😅😂

vorig jaar

Reactie op Marielltsje591

Je zou zeggen van wel he? Maar waarom geeft voedingcentrum aan magere of ha ...
Geen idee waarom voedingscentrum dat aanraadt, maar CB en diëtisten raden volle zuivelproducten aan.

vorig jaar

Ik geef gewoon Griekse yoghurt. Waarom zou je met een smaakje willen geven?

vorig jaar

Reactie op Lisaxx094

Dat vind ik dus ook zo lastig, overal staat wat anders😅😂
Ja echt, ik dus ook. Tegenstrijdig soms he?!

vorig jaar

Geen idee waarom voedingscentrum dat aanraadt, maar CB en diëtisten raden v ...
Lijkt mij ook, is toch veel minder bewerkt..

vorig jaar

Geen antwoord op je vraag, maar ik ben benieuwd: waarom wil je de fles per se afbouwen? Ik zit in dezelfde situatie, zoontje eet nog niet zoveel brood. Maar ik dacht zelf, gewoon fles blijven geven tot hij wat beter eet. Is yoghurt dan beter of is dit gewoon persoonlijke voorkeur? :) (twijfeltwijfel haha)

vorig jaar

Griekse yoghurt, zonder smaakje maar met stukjes (of geprakte) banaan.

vorig jaar

Reactie op Bobbelt

Geen antwoord op je vraag, maar ik ben benieuwd: waarom wil je de fles per ...
Klopt! Ik zit hier met het probleem dat hij geen derde slaapje meer wil doen, dus dan is hij vaak rond 2/3 uur wakker en daarna wil hij niet meer slapen. Daardoor kan ik niet langer rekken dan 6 uur om voor z'n nacht slaap. Maar dan moet hij in 3 uur tijd een fles, groente en de papfles. Wat dan weer super veel is. Dus vandaar dat ik die fles wil afbouwen en dan een beetje yoghurt wil geven :)

vorig jaar

Gewoon magere kwark, van Melkan hier geloof ik, ook zonder smaakje of fruit vindt ze het heerlijk!