9 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Gien93
Verlengen ze je contract niet vanwege zwangerschap? Want dat mag niet
Dat zouden ze natuurlijk nooit zeggen als dat zo is. Ik ga daar iig niks mee doen, het hele gebeuren levert me zo al genoeg stress op
3 jaar geleden
Als je ziek uit dienst gaat, dan moet je werkgever dat melden bij het uwv. Dan krijg je namelijk een ziekte uitkering in plaats van een ww uitkering. (Er vanuit gaande dat je hier recht op hebt) Je zult voor jezelf moeten beslissen of je dat wil. Je zou je ook nu ziek kunnen melden voor deze laatste weken, en je dan tijdens je vakantiedagen weer beter melden. Dan ga je ook niet ziek uit dienst. Ik zou dan wel zorgen dat er zwart op wit staat dat je vanaf 23 december je vakantiedagen kunt opnemen. Over het algemeen heeft een werkgever ook liever niet dat je ziek uit dienst gaat, dat geeft meer administratief werk. Sterkte met deze situatie!
3 jaar geleden
Pff wat stressvol ik kan me voorstellen dat je dit niet strekt. Ik huil momente al op mn werk terwijl t eigenlijk een goede werkplek is.
Wat een sukkels. Ik zou me ook ziek melden. Je kan altijd net voor je vakantie weer beter melden. Wat ze er allemaal van vinden van je vakantie etc maakt eigenlijk niks meer uit. Vandaag wel even officieel je vakantie aanvraag indienen als je dat nog niet hebt gedaan! Sterkte 馃槝
3 jaar geleden
Ik zou je lekker ziekmelden en ziek uit dienst gaan. Sterkte!
Idd, ik zou het ook zo doen
3 jaar geleden
Ik zou je lekker ziekmelden en ziek uit dienst gaan. Sterkte!
Ik zal dit ook doen als jou was! Rust en zo min mogelijk stress voor je, tijdens de zwangerschap!馃 Veel succes!