23 Reacties
2 jaar geleden
Heb hem er allang uit! Onze dochter was met 8 weken al 60 cm en 6 kg dus werd snel te krap, ook de osteopaat gaf toen aan dat het er al wel uit kon
2 jaar geleden
Hier was het tot 60cm. Maar hij huilde heel hard in de auto. Ik vond hem niet cobra zitten en heb hem er uit gehaald. Het huilen af meteen over. Hij was toen 59cm met 1 maand oud.
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Hier was het tot 60cm. Maar hij huilde heel hard in de auto. Ik vond hem n ...
Comfortabel*
2 jaar geleden
Ik heb hem precies vandaag eruit gehaald, de extra hoofdsteunen laat ik nog wel even zitten (wij hebben ook een cybex en daar bestaat de newborn inzet uit twee delen). Ik zag vandaag dat haar schoudertjes echt klem zaten, ze is nu ongeveer 65 cm en 7,5 kilo dus ze heeft het nog lang volgehouden.
2 jaar geleden
Ik zit te twijfelen of ik de verkleiner eruit kan halen, en wil graag jullie mening horen ☺️. Ik lees op internet dat de verkleiner er ‘pas’ uit mag als de baby z’n hoofd zelfstandig rechtop houdt. Mijn kleine kan dat wel (is volgende week 3 maanden), maar nog niet helemaal als hij heel erg moe is.. Maar zijn benen komen er overheen en zitten tegen de stoel van de auto aan.. Wat doen jullie?
2 jaar geleden
Reactie op LS1210
Ik zit te twijfelen of ik de verkleiner eruit kan halen, en wil graag julli ...
Even heel stom, maar als ik heel moe ben... dan is mijn hoofd ook heel zwaar. Denk dat het normaal is. Ik zou als het krap is gewoon er uit halen.
2 jaar geleden
3 maanden en is eruit. Ik doe een hydrofiele doek om zn hoofdje heen zodat hij niet hangt met zn hoofd.
2 jaar geleden
Reactie op Prax
Bij ons heeft ie er nooit goed ingepast met verkleiner. Hij zat veel beter ...
Onze kleine ook niet hoor 😅 z’n beentjes staken al vanaf 2 weken uit 😂.. Alleen hij vindt het fijn om zijn armpjes strak naast zijn lichaam te hebben, dus die propte hij altijd tussen de verkleiner 😊
2 jaar geleden
Reactie op Bammam95
Hebben jullie dan niet dat het lichaampje helemaal ingezakt/krom zit? Met z ...
Hier ook, heb hem toch maar weer terug gedaan. Ze keek blijer met dan zo zonder 😅