21 Reacties
2 jaar geleden
Ik gebruik weleda bij de baby en peuter. Smeert wel dik en wit (maar met voordeel dat je weet waar je gesmeerd hebt )
2 jaar geleden
Ik gebruik dus naif. De 30 was niet zo goed, maar de 50 voor baby's was dat eerst wel. Nu is mijn dochter(2.5 jaar) al 2x verbrand. Terwijl we een groot deel in de schaduw waren.
Ik heb de neiging om biodermal te kopen, best getest...maar zit wel microplastic in...maar wat is erger denk ik dan...? Heb er allemaal niet zo'n vertrouwen meer in.
2 jaar geleden
Wij hebben die van naïf tot nu toe goede ervaringen mee! We hebben de factor 50
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Ik gebruik dus naif. De 30 was niet zo goed, maar de 50 voor baby's was dat ...
Ik las laatst iets dat naïf helemaal niet zo goed beschermd, dus dat zou het best kunnen zijn.
Ik heb voor mezelf de vegan zonnebrand van de lidl en die werkt erg goed en is zonder microplastics. Voor de kleine heb ik momenteel Nivea, maar ik wil voor hem ook die van de lidl gebruiken (maar dan 50+) want die van Nivea ruikt heel erg naar alcohol en plakt nogal. Hij vindt het ook vreselijk om opgesmeerd te krijgen
2 jaar geleden
Reactie op Roseseliza
Ik las laatst iets dat naïf helemaal niet zo goed beschermd, dus dat zou he ...
Die zijn beide niet verantwoord helaas 🙁
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Ik gebruik dus naif. De 30 was niet zo goed, maar de 50 voor baby's was dat ...
Jaa dat heb ik nu al een paar keer gelezen! Super slecht zeg 😦
2 jaar geleden
Reactie op Roseseliza
Ik las laatst iets dat naïf helemaal niet zo goed beschermd, dus dat zou he ...
Welke zonnebrand heb je van nivea ? Ik heb voor babies en kids gekocht maar zag daarbij in de kleine lettertjes achterop het flesje dat het voor baby's is vanaf 6 maanden 😑
2 jaar geleden
Jaa dat heb ik nu al een paar keer gelezen! Super slecht zeg 😦
Ja maar of de 50 nou ook slecht is, dat weet je niet. Want het zegt niets dat een 30+ volwassen versie niet zo goed is. En stel de 50+ is eigenlijk 40+ dan beschermt het nogsteeds voor 97% ipv 98% ofzo. Je moet vooral vaker smeren.
En ij heb een roodharig kindje, zij reflecteert in de zon net als haar mama zo wit zijn we. Dus het kan ook daaraan liggen dat ze alsnog verbrand is.
2 jaar geleden
Drs Leenarts factor 50 gebruik ik hier. Smeert goed, trekt goed in en geen witte waas. Wel om denken dat je het niet in witte kleding smeert. Laat geel achter. Overigens wel prima uit te wassen.
2 jaar geleden
Reactie op Maassluis1990213134
Welke zonnebrand heb je van nivea ? Ik heb voor babies en kids gekocht maar ...
Ik heb ook de babies en kids, maar had de kleine lettertjes niet gezien😳
2 jaar geleden
Ik ben zelf erg gevoelig voor zonnebrand crème en ik verbrand heel snel. De dermatoloog van mijn schoonvader (die heeft huidkanker) zegt altijd dat Vision de beste crème is. Sinds ik die gebruik ben ik ook eigenlijk nooit meer verbrand. Dus ik gebruik de factor 50 daarvan voor onze peuter er baby. Peuter is ook nog nooit verbrand en heeft een hele gevoelige huid, maar nooit last van deze crème. Alleen geen idee hoe het zit met microplastics enzo
2 jaar geleden
Hi’ ik heb de zonnebrand van la roche posay kids - anthelios pediatrics. Onze kleine heeft een erg gevoelige huid en deze werkt fijn + smeert goed uit! Ik gebruik voor mezelf ook altijd de zonnebrand van la roche posay, heel tevreden over!