36 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op MKxx93
Vind t nog weinig.. ik zit nu al op 245 per maand met zn 2e🤣
Duur land ma ...
Dit is wel voor 1 persoon haha en toekomstige baby 👶🏼
3 jaar geleden
Reactie op MKxx93
Ohhh dacht gezin met partner... dan is t wel heel duur...pfff
Haha met partner zou het €3.964,08 zijn 😂 is niet normaal toch
3 jaar geleden
Poeh duur indd! Maar verschrikkelijk is ons land is het absoluut niet, wij zijn zo enorm gezegend met onze zorg. Ben overal ter wereld geweest en nergens zo prima geregeld als in Nederland. Maarjaaaaa betalen we ook voor ;-) Als je minder/niks wil betalen adviseer ik om in een ander continent te gaan wonen :-p Maar dan wel met alle risico’s voor jou en je baby van dien…
3 jaar geleden
Reactie op MKxx93
Waaaauuuwwww verschrikkelijk land
Verschrikkelijk land? Ik betaal graag iets meer voor goede gezondheidszorg. Daar moeten we juist mee gezegend zijn.
Door m’n bevalling en de nasleep ervan door medicatie was ik in 6 weken tijd anders 2400 euro kwijt! Ben blij dat ik door 150 euro premie te betalen per maand niet nog een dikke rekening achteraf kreeg.
3 jaar geleden
Verschrikkelijk land? Ik betaal graag iets meer voor goede gezondheidszorg. ...
Pfff gaan we elke keer mierenneuken als er iets gezegd wordt wat jij anders vind. Tis gewoon veel geld. Indd beter dan vele andere landen.. net niet weg dat de helft van ons land t niet meer kan betalen..Bedoelde heus niet dat t land een en al slecht is....
3 jaar geleden
Reactie op MKxx93
Pfff gaan we elke keer mierenneuken als er iets gezegd wordt wat jij anders ...
Dan had je het iets meer genuanceerd kunnen formuleren ;).
Als iemand de zorgpremie niet op kunt brengen, is het misschien een optie om te kijken of diegene recht heeft op zorgtoeslag. Dat scheelt toch wel een hele hoop op maandelijkse basis.
3 jaar geleden
Reactie op MKxx93
Of je had niet hoeven reageren;)
Neem nog een citroentje 🍋
3 jaar geleden
Reactie op MKxx93
Lekker. Heb voor jou nog een vat azijn staan. Kom je hem halen? Krijg je oo ...
Doe gewoon rustig. Volgens mij is deze reactie nogal overtrokken op hetgeen wat ik zei.
Het is een openbaar forum, dus daar mag en kan je op elkaar reageren.
3 jaar geleden
Hormonen slaan hier op hol zie ik al wel 😂😂❤️❤️ #gezellighouden #liefzijnvoorelkaar
3 jaar geleden
Reactie op marieke_2022
Maar de baby hoef je nú nog niet te verzekeren toch lijkt me 😅
Nee! Die komt na de geboorte bij jou of je partner op de polis als je hem/haar hebt aangemeld bij de zorgverzekeraar.
Ik betaal alleen 7,50 per maand extra voor m’n dochter voor het aanvullende pakket. Ik zit bij ZEKUR incl aanvullend. Betaal 154 euro per maand.
3 jaar geleden
Reactie op AkaMs
Welke zorgverzekering hebben jullie? Ik heb nu een cz basis met aanvullende ...
Ik heb bij mijn eerste contact opgenomen bij CZ en sindsdien heb ik de CZ gezinnen polis, best prijzig. Maar wel erg goed verzekerd.
3 jaar geleden
Heeft iemand al uitgezocht welke verzekering een goede dekking heeft voor de bevalling en alles wat daarbij hoort (zoals bv. kraamzorg etc)? Of maakt het niet uit waar je je verzekert?