9 Reacties

vorige week

Ik lees mee

vorige week

Met de zindelijksheidstraining hadden we een potje. Onze zoon vertikt steeds om naar zijn potje of naar de grote wc te gaan. Totdat we bij vrienden waren en die hadden een kinder wc voor hun zoon. Ik had met hem afgesproken als je moet plassen mag je op de kinder wc . En ja hij liep er steeds geen nee niet omdat het interessant is nou ja misschien een beetje er zat allemaal plas in. Die avond ook besteld sinds dien geeft hij het aan. Wie weet helpt het jullie dochter ook. Succes

vorige week

Blote kont rond laten lopen. Hier 2 x groot succes met potjes training van snuggles en dreams. Oudste 2j7m zindelijk jongste 2j3m zindelijk

vorige week

Reactie op iettt

Blote kont rond laten lopen. Hier 2 x groot succes met potjes training van ...
Ja maar ik vraag me af wat er met zo’n gekochte training anders is als wat je zelf al doet. Anders vind ik €60 best veel geld. Blote kont laten lopen ook gedaan maar ze laat het dan lopen en doet haar verder niet zoveel

vorige week

Reactie op Ramona lily

Ja maar ik vraag me af wat er met zo’n gekochte training anders is als wat ...
Ik snap je gedachte maar zonder lukt het blijkbaar ook niet 🤷‍♀️ Het geeft houvast. Want als wij als ouders niet weten wat we moeten doen, hoe moet ons kind het dan weten?

vorige week

Reactie op iettt

Ik snap je gedachte maar zonder lukt het blijkbaar ook niet 🤷‍♀️ Het geef ...
Ja klopt. Bij onze oudste was het heel anders die vond het leuk om op het potje te gaan en daarmee bijvoorbeeld stickers/stempels te verzamelen. Maar onze jongste wilt niks verzamelen hahaha maakt haar geen bal uit

5 dagen geleden

Hier hielp het YouTube filmpje "Prinses Lili op het potje" en de knuffels ook op het potje zetten..

4 dagen geleden

Ik heb een pop die ook op het potje kan en echt plasjes kan doen. Dat vond ze leuk om mee te spelen en hielp wel. Ook een periode dat ze niet naar het toilet wilde omdat ze dat associeerde met: dan moet ik zo gaan slapen. Wat ik nu doe is telkens zeggen als ik zelf ga en dan zeg ik dat zij na mij ook gaat. Dan wil ze meestal wel.

4 dagen geleden

Reactie op Lenake

Hier hielp het YouTube filmpje "Prinses Lili op het potje" en de knuffels ...
Die ga ik eens opzoeken!