11 Reacties

3 jaar geleden

Ja! Hier ook! Slik je toevallig medicatie tegen misselijkheid? Ik dacht dat het daar mee te maken had… Ik probeer slokjes water te drinken, maar helpt weinig helaas

3 jaar geleden

Hier ook al een tijdje aanwezig! Ik gebruik ook zure snoepjes, maar effect is inderdaad al snel weg. Ik volg!

3 jaar geleden

Dit heb ik vooral bij het wakker worden! Het enige wat ik me kan bedenken is dat het aan de medicatie ligt die ik voor het slapen gaan en bij het wakker worden in moet nemen. Na het tanden poetsen in de ochtend is de zure smaak meteen weg.

3 jaar geleden

Hoi, ja ik neem navalit.., anders kan ik helemaal niets binnenhouden en hang ik de hele dag over de wc 🤣. Gynea zei dat ik Reni mocht slikken, maar werkt helaas niet… een gratis kwaaltje extra lijkt het wel…

3 jaar geleden

Ik eet heel de dag smintjes,,, ik heb er ook last van en wordt er misselijk van, tot nu toe is dat het enige dat helpt

3 jaar geleden

Ik heb dit ook! Maar wordt nu weer wat minder gelukkig. Ben nu 10 weken zwanger. De hele dag door zo’n vieze smaak, vooral na het slapen inderdaad. Even wat eten of tandenpoetsen helpt, maar dan is het toch gauw weer terug. Ik heb een beetje meer fruit en groente proberen te eten en het is nu wel iets minder. Maar of het daar mee te maken heeft? Goed drinken kan misschien ook helpen? Ik hoop dat het gauw over gaat. Bij mij is het echt minder nu.

3 jaar geleden

Renni met mint smaak! 👍🏻

3 jaar geleden

Ik heb hier ook last van! Vooral op dagen dat ik spuug. Maar ik merkte dat er een witte waas over mijn tong heen zat. Ik gebruik nu een tong schraper dat werkt wel iets!

3 jaar geleden

Reactie op A A

Ik heb hier ook last van! Vooral op dagen dat ik spuug. Maar ik merkte dat ...
Poets je dagelijks je tong? Als je dat niet doet kun je een witte tong krijgen.

3 jaar geleden

Dit heb ik vooral bij het wakker worden! Het enige wat ik me kan bedenken i ...
Dit had inderdaad bij mij met de medicatie te maken, nu al een week mee gestopt en geen last meer van een zure smaak!

3 jaar geleden

Poets je dagelijks je tong? Als je dat niet doet kun je een witte tong krij ...
Jaaa maar door het vele spugen en weinig vocht bleef er dus een witte waas op me tong wat ook een viese smaak gaf. En tussendoor met die tongschraper haalt dit wel de meeste vieze smaak weg. Je mag na het spugen niet te snel je tanden poetsen omdat het dan je glazuur aantast. Dus als je blijf spugen is er geen beginnen aan. Maar 2 keer per dag haal ik sowieso al is t niet vaker😊