15 Reacties

11 dagen geleden

Gefeliciteerd! Ik denk niet dat de streep een indicatie is. Bij onze dochter had ik meteen een dikke streep en een paar maanden geleden had ik een wazige streep maar wel beide keren ongeveer even ver.

11 dagen geleden

Reactie op Kaastosti

Gefeliciteerd! Ik denk niet dat de streep een indicatie is. Bij onze dochte ...
Dankjewel! Ja das waar.. je kan het niet echt zeggen inderdaad. Ik ben helemaal vergeten ook met hoeveel weken je een eerste echo krijgt

11 dagen geleden

Reactie op Inaya1

Dankjewel! Ja das waar.. je kan het niet echt zeggen inderdaad. Ik ben hele ...
Verschilt volgens mij een beetje per praktijk. Hier doen ze een vroege echo met 7 of 8 weken. Scheelt weer wachten 😁

11 dagen geleden

Reactie op Kaastosti

Verschilt volgens mij een beetje per praktijk. Hier doen ze een vroege echo ...
Nou ben benieuwd hoop dat ze me met 7/8 weken laten komen hahaha

11 dagen geleden

Gefeliciteerd! Ik denk als je een hele dikke streep heb dat je in ieder geval al 4 weken zwanger bent! :)

11 dagen geleden

Reactie op Alishav

Gefeliciteerd! Ik denk als je een hele dikke streep heb dat je in ieder gev ...
Dankjewel! Ja ik denk dat eerlijk gezegd ook.. heb dit nog nooit gehad dat ik na paar seconde op alle 4 de testen een dikke streep krijg

11 dagen geleden

Je kan van clearblue een test doen en die geeft aan hoeveel weken je ongeveer bent

11 dagen geleden

Reactie op Inaya1

Dankjewel! Ja ik denk dat eerlijk gezegd ook.. heb dit nog nooit gehad dat ...
Leuk hoor nog een kleintje erbij! Hele goede zwangerschap gewenst! Laat je even weten hoe ver je bent als je bij de verloskundige bent geweest ♥️

11 dagen geleden

Reactie op Alishav

Leuk hoor nog een kleintje erbij! Hele goede zwangerschap gewenst! Laat je ...
Dankjewel❤️ ja zal ik doen’

11 dagen geleden

Wat leuk, gefeliciteerd! Je kan de clear blue weken indicator test doen om een indicatie te krijgen van hoe ver je bent. Een fijne en gezonde zwangerschap toegewenst 🤍

11 dagen geleden

Reactie op Ina33

Wat leuk, gefeliciteerd! Je kan de clear blue weken indicator test doen om ...
Dankjewel 🥰 ja ga ik dalijk ook ff doen !

11 dagen geleden

Gefeliciteerd! 🥰 Aan de hand van testen kun je weinig zeggen. Je hebt een onregelmatige cyclus zeg je, maar wanneer begon je laatste menstruatie? Daar kun je wel iets mee inschatten gok ik?

10 dagen geleden

Je gaat gewoon uit van de eerste dag van je laatste menstruatie, je geeft door dat je heel onregelmatig bent en dan hoor je het na de echo. Ook clearblue zegt niets, want hcg is zo verschillend per persoon

8 dagen geleden

Hoe voel je je?🥰