11 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee, ook op zoek.

3 jaar geleden

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap veel verschillende soorten BH's geprobeerd, maar de enige die ik echt lekker vond zitten en vanwege borstvoeding nog steeds draag zijn de meegroei- en voedingsBH's van Carriwell. Ik heb deze bij de prenatal gekocht. Ik draag de XL variant omdat deze overeenkomt met 75 tot 85 H (groter is ook geen probleem heb ik gemerkt).

3 jaar geleden

Ik lees graag mee. Pas m’n bh nauwelijks meer ben 6,6/7 weken.

3 jaar geleden

Ik lees mee heb precies hier last van met de zelfde maat ect

3 jaar geleden

https://www.bellyfashion.nl/voedingsbh-sugar-candy-de-luxe-black-cup-g-t-m-j Ik vond dit merk bij eerste borstvoeding avontuur heel fijn. Kon er zelfs wel mee sporten. Lekker stevig zonder beugels

3 jaar geleden

Die zien er inderdaad wel fijn uit! Dankjewel

3 jaar geleden

Ik zou voor een voedingsbh gaan een bh met beugels is niet goed als je zwanger bent had ik een keer gelezen.

3 jaar geleden

Ik ben met de vorige zwangerschap aan de bh's van de hunkemoller gegaan. Simpelweg omdat mijn borsten bleven groeien (van 75 f naar 85 i) en ik het een te dure grap vond om telkens nieuwe bh's aan te schaffen. Deze gaven verrassend veel stevigheid als je een degelijk model kiest. Met 36 weken ben ik voor een voedingsbh gegaan van Anita, vond ik erg fijn en draag ik nu een jaar later nog steeds (ik ben nu aan het stoppen met de borstvoeding dus geen idee wat mijn borsten nu gaan doen)

3 jaar geleden

Prima donna heeft ook een voedingsbh tot maat cupmaat I. Is echt een top merk!