8 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb hier ook last van gehad in het begin van mijn zwangerschap. De verloskundige zei dat het vaak voorkomt en je er weinig aan kan doen (buiten fysio) maar wat bij mij heeft geholpen is elke avond of moment wanneer je rustig ligt een kruik leggen op de plekken waar het pijn doet. Bij mij was het vooral in de spier van mijn bil. Vorige week weer last van gehad toen weer met een kruik erop gezeten en nu is de pijn weer weg. Ik ken je gevoel die pijn is echt niet te doen
3 jaar geleden
Ik heb het met 30 tot 34 weken gehad, vreselijk. Mega pijnlijk! Zakte gewoon af en toe door mijn been heen.
Het hielp mij om regelmatig op een stoel te gaan zitten en dan je enkel op je andere knie leggen en dan voorover buigen en rekken. Ik dacht dat het niet over zou gaan, maar werd na een aantal weken toch weer beter. Bewegen helpt ook. Succes!
3 jaar geleden
Reactie op ark2022
Ja, ook gehad! Het is verschrikkelijk 🥲 weinig aan te doen, de oefeningen ...

Is mij afgeraden, omdat er ibuprofen in zit..
3 jaar geleden
Je kan qua warmte crème wel spiroflor gebruiken van vsm. Verder zou ik idd fysio adviseren.
3 jaar geleden
Hier ook enorm veel last (36+3 nu) sinds week 23 begon het al. Zelf de afgelopen weken alles geprobeerd. Fysio, yoga, oefeningen, massage, dry needling maar het werd alsnog alleen maar erger. Kan nu alleen nog maar liggen met een warmtedekentje. Niet te doen.. helaas dus geen tips. Sterkte!