Hi dames!
Welke zwangerschapsolie gebruiken jullie voor je buik?
Ik heb inmiddels bijna 1 flesje van de Palmers Stretch mark oil op. Deze ruikt heerlijk maar ben benieuwd naar andere opties die fijn zijn!
Kruidvat mama care heb ik gekregen. De olie vind ik niet heel bijzonder. De buikbalsem daarentegen vind ik heerlijk ruiken 😊
En anders smeer ik een lekkere body butter over mijn hele lijf
Ik vind de mama balsem van de Kruidvat heel fijn. Bovenal betaalbaar! Heb ook nog een flesje bio oil gestaan maar om elke drie weken 20 euro aan olie weg te smeren is ook weer wat….
Ik ga ook weer eens kijken waar ik die groeiende buik mee kan verwennen. Volgens mij had ik voorheen Bepanthen en die vond ik stinken. Denk overigens niet dat het echt helpt tegen striae. Maar wel lekker voor ons huidje dat op spanning komt te staan. Ik heb van mijn voorgaande zwangerschappen geen striae overgehouden. Lijkt vooral genetisch bepaald te zijn. En denk ook dat het wel invloed heeft hoeveel dat je aankomt.
Ik gebruik een flesje amandelolie, in mei gekocht in Portugal omdat het goedkoop was. Technisch gezien maakt t niet zoveel uit wat je erop smeert, zolang t maar vettig is en ook hydrateert, dus vocht vasthoudt. De rest is je genen..
Ik heb vorige zwangerschap vanaf het begin bio oil en pure kokosolie gesmeerd. Echt 3x per dag… niks geholpen de laatste weken is alles gescheurd ☹️ is denk ik echt gene
Ik heb de mama-balsem van etos en de olie van weleda, maar vind ze allebei niet lekker ruiken hahahah. Die van etos vind ik te weeïg en van weleda vind ik naar citronella ruiken 😅.
Wil nu die van Naif gaan proberen
Ik heb de olie van naif geprobeerd en ruikt erg lekker, maar voor mij te prijzig om de hele zwangerschap te gebruiken. Ik heb nu de Kruidvat balsem en olie en die zijn net zo fijn, de balsem ruikt wel lekker!
Ik gebruik vitamine E olie van de Holland&Barret en de moeder-olie van Kenko.
Allemaal lekker en verzorgend maarrrrrr eerlijk is eerlijk. Het gaat striemen echt niet tegen houden, welke olie je ook gebruikt.
Dus ik zou zeggen; kies iets met natuurlijke ingrediënten en wat jij lekker vindt smeren en ruiken 💞
Ik gebruik de sleedoorn olie van dr hauschka, smeert heerlijk en ruikt erg lekker (zeker wanneer je insmeert voor slapengaan heel fijn). Ook de naïf buikbalsem vind ik prettig