21 Reacties

3 maanden geleden

Rijstebloem wordt niet echt geadviseerd tot 6 maanden (al staat op sommige verpakkingen vanaf 4 maanden) en sowieso zit hier geen voedingswaarde in wat zorgt voor meer verzadiging. Je hebt wel speciale melk voeding voor hongerige baby's, wellicht kan je dat proberen

3 maanden geleden

Wij geven de Nutrilon content en die bevalt goed. Is jullie zoontje al langere tijd hongerig of kunnen het ook regeldagen zijn?

3 maanden geleden

Ik hoor vaak iets over johannespitmeel of iets dergelijks??? Volgens mij hebben ze daar ook echt babyvoeding van

3 maanden geleden

Reactie op ThePinkPantherr

Ik hoor vaak iets over johannespitmeel of iets dergelijks??? Volgens mij he ...
Dat is alleen tegen reflux zodat het niet omhoog komt. Daar zit is 0 voedingswaarde is voor als je baby hongerig is, dus echt een dikke afrader voor hongerige baby's dit

3 maanden geleden

Welke voeding merk gebruik je? Bijv Kruidvat staat bekend dat de voeding vaak geen voldoening geeft

3 maanden geleden

Te veel rijstebloem wordt afgeraden ivm arseen vgm wat er in zit. Ik weet niet of hij al evt hapjes zou mogen proeven?

3 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Dat is alleen tegen reflux zodat het niet omhoog komt. Daar zit is 0 voedin ...
Okee

3 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Dat is alleen tegen reflux zodat het niet omhoog komt. Daar zit is 0 voedin ...
Too thnx voor de tip

3 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Rijstebloem wordt niet echt geadviseerd tot 6 maanden (al staat op sommige ...
Rijstebloem werd vroeger juiste gebruikt als verdikker voor bijv de avond fles waardoor kindjes langer door sliepen

3 maanden geleden

Reactie op TMN2023

Rijstebloem werd vroeger juiste gebruikt als verdikker voor bijv de avond f ...
Doen sommige mensen nog wel eens. Alleen elke fles dat erin doen is echt niet goed.

3 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Rijstebloem wordt niet echt geadviseerd tot 6 maanden (al staat op sommige ...
Heb je ook voorbeelden van voedingen?

3 maanden geleden

Heb je ook voorbeelden van voedingen?
Deze https://www.kruidvat.nl/kruidvat-content-1-zuigelingenvoeding/p/1620655 Of dir https://www.plein.nl/nutrilon-forte-1-800-gr?adgroupid=&channable=4039f9696400393333363433e3&device=m&feeditemid=&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwk8e1BhALEiwAc8MHiHL2fpwHFqm7uICK_8Jifhn9zAhRPMt_YMRps64_mspxaHc0fkSflBoCnOYQAvD_BwE&loc_interest=&loc_physical=9065236&matchtype=&network=x&placement=&targetid=&utm_campaign=google_shopping_nl_free&utm_content=Nutrilon&utm_id=18084523374&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_term=933643

3 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Deze https://www.kruidvat.nl/kruidvat-content-1-zuigelingenvoeding/p/16206 ...
Kruidvat zal ik echt afraden, want die staan d'r echt om bekend dat de baby's honger houden, dus zal dan voor de nutrilon gaan als ik jou was Meike

3 maanden geleden

Ik hoor vaak iets over johannespitmeel of iets dergelijks??? Volgens mij he ...
Dit krijgt hij al omdat hij erg gulzig drinkt, maar thx voor de tip!

3 maanden geleden

Reactie op Steffie 83

Wij geven de Nutrilon content en die bevalt goed. Is jullie zoontje al lan ...
Al vrij snel hongerig en al tijden aan de max van voeding. Van onze kinderarts 'mag' hij niet meer

3 maanden geleden

Reactie op Evida1988

Welke voeding merk gebruik je? Bijv Kruidvat staat bekend dat de voeding va ...
We geven Nestle standaard

3 maanden geleden

Reactie op shauny1ebaby

Te veel rijstebloem wordt afgeraden ivm arseen vgm wat er in zit. Ik weet n ...
Krijgt hij nu ook, hij vind het heerlijk! Maakt alleen niets uit met hoevaak hij de fles wil 😅

3 maanden geleden

Kruidvat zal ik echt afraden, want die staan d'r echt om bekend dat de baby ...
Poeh wat een prijs zeg!! Dan is een schepje rijstebloem goedkoper 😉

3 maanden geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Gek he, ons 5e kindje maar alsnog is het weer zoeken en weet ik van de andere echt niet alles meer 😊 Denk dat ik het maar eens aan de kinderarts ga vragen wat te doen!

3 maanden geleden

Hero verzadigd ook echt heel goed! Kruidvat was hij erg hongerig en niet verzadigd op. Sinds we over zijn gestapt op Hero gaat het heel goed. De prijs is ook oké 😁