15 Reacties
vorige week
Reactie op CaliR
Hier ook hetzelfde! Heb jij warmer kleden al geprobeerd?
Ja hij heeft het zeker warm genoeg. Hij heeft een donzen slaapzak en zijn hele lijfje voelt gewoon warm in de ochtend. Willen graag naar één slaapje toe omdat ik denk dat hij overdag misschien teveel slaapt, al is dat ook lastig met zo'n vroege vogel :D
vorige week
Hier hetzelfde! 4:30 elke ochtend. Vraag me ergens ook af of het met de wintertijd te maken heeft. Tevens nu ook weer drama met inslapen, is echt een jaar terug dat dit zo was.
5 dagen geleden
Ik wilde net een post hierover beginnen! Onze dreumes van 20 maanden nu sinds een week of 2 wakker om 5 uur. Heeel soms valt ze na 2 uur weer in slaap (we blijven zo lang mogelijk in bed liggen), maar vaak ook niet.
Ik wil proberen het middagdutje in te korten. De dagen dat ze namelijk maar 1 a 1,5 uur slaapt, slaapt ze wel ineens weer door. Iemand daar al ervaring mee? En tips? Het voelt ergens zo flauw om haar wakker te maken smiddag..
4 dagen geleden
Hee dames. Even een vraag.
Ons zoontje is 19 maand en het slapen ‘s nachts (en inslapen ‘s avonds) is rommeliger. Nu al 4 weken. Het is op de opvang nu paar weken al zo dat hij daar niet wil slapen.
Hij heeft daar altijd zo goed geslapen.
Hoort dit ook bij slaapregressie? Herkennen mama’s dit?
4 dagen geleden
Reactie op Meissie1990
Hee dames. Even een vraag.
Ons zoontje is 19 maand en het slapen ‘s nachts ...
Hier ook heel moeilijk inslapen savonds en weer wakker worden snachts (en dan echt uren wakker zijn…) dus denk dat het er bij hoort?
Op de opvang slaapt ze wel goed maar thuis is het in de middag ook al tijden heel moeilijk
Vermoeiend he
3 dagen geleden
Hier ook bijna 20 maanden en slapen al paar weken rommelig. Meer verdriet bij bedtijd en ook regelmatig wakker in de nacht. Wel herkenning dus :) wordt vast snel weer beter
2 dagen geleden
Herkenbaar. Ons zoontje van 20 maand slaapt al maanden slecht. Zelf een periode gehad van geen middagslaapje en slapen van 21:00-5:00. Terwijl hij om 19:00 naar bed gaat.
Dat is gelukkig voorbij. Nu wel middagslaapjes, maar we moeten hem nu echt wakker maken. De nachten zijn nog drama. Slapen tegen 20:00, wordt tussen 2:00-5:00 wakker. Daarna weer slapen.
Hij huilt alleen nooit, maar ligt kletsend, lachend en kraaiend in bed. We gaan er niet heen, want dat is natuurlijk nog leuker voor hem.
Ondertussen hopen we heel hard dat deze recessie snel over is.